Розробка та реалізація комунікаційної стратегії для Міністерства енергетики України
ЗАВЕРШЕНО
ТЕМА: Розробка та реалізація комунікаційної стратегії для Міністерства енергетики України
ОЧІКУВАНИЙ ПЕРІОД ВИКОНАННЯ: 1 рік
Дата видачі: 27 листопада, 2020
Кінцева дата та час подання: 28 грудня, 2020 (23:59 за київським часом)
МІСЦЕ ВИКОНАННЯ
Київ, Україна
ЦІЛЬ
Ціль цього Запиту на подання грантових заявок (ЗПЗ) полягає у виборі отримувача гранту, який розробить стратегічну комунікаційну стратегію та її план реалізації для Міністерства енергетики України (Міненерго).
Стратегія та план реалізації мають бути призначені для встановлення чітких та націлених каналів комунікації між Міненерго та його цільової аудиторії, для залучення широкої публіки, а також державних і приватних зацікавлених сторін до енергетичного сектору. А саме, комунікаційна стратегія Міненерго має підтримувати та сприяти роботі міністерства у таких ключових напрямках:
1. Реалізація Енергетичної стратегії України, виконання зобов’язань за Додатком 27 Угоди про асоціацію та Зеленим пактом для Європи;
2. Продовження розпочатих реформ в енергетичному секторі;
3. Забезпечення прозорості та доброчесності на енергетичних ринках для залучення інвестицій, та сприяння оптимізації та інноваційному розвитку енергетичної інфраструктури;
4. Розробка позитивних та прозорих комунікаційних кампаній по темам, що є важливими для Міненерго, в рамках загальної стратегії, включаючи плани комунікації в умовах кризи для протидії негативній дезінформації.
Основна цільова аудиторія (ЦА) включає професійне енергетичне співтовариство та учасників енергетичного ринку, особливо представників компаній та підприємств енергетичного сектору, інвестиційні та фінансові установи, промислових виробників, представників засобів інформації, місцевих лідерів громадських думок, відповідні бізнес-асоціації та громадян України. Крім цього, аудиторія може включати міжнародні установи, урядові органи країн-членів Європейського Енергетичного Співтовариства та Сполучених Штатів.
ЗАВДАННЯ ТА ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
Види діяльності за цим ЗПЗ включатимуть, але не обмежуються таким:
1. Розробка та допомога у реалізації стратегічної комунікаційної стратегії, затвердженої Міністерством енергетики України:
1.1. Комунікаційна стратегія має включати:
1.1.1. Ключові комунікаційні завдання,
1.1.2. Аналіз та опис ключової аудиторії, відповідних каналів комунікації, потенційних повідомлень, інформаційних продуктів, креативних ідей та видів діяльності стосовно різних цільових аудиторій,
1.1.3. Оцінка та бюджет щодо людських, технічних і фінансових ресурсів, потрібних для поточної реалізації стратегії,
1.1.4. Опис ключових показників ефективності роботи та план моніторингу;
1.2. Розробка графіку комунікаційної діяльності (план дій з реалізації стратегії) з ключовими етапами для виконання завдань комунікаційної стратегії;
1.3. Оцінка ризику кожної кампанії з відповідним планом зменшення його наслідків. Оцінка потенційного впливу кризи та розробка субстратегії комунікації в умовах кризи;
1.4. Комунікаційна стратегія має бути розроблена з вихідною інформацією від дослідження та аналізу, проведених щодо ефективних методів комунікації з цільовими аудиторіями, що мають відношення до Міненерго. Дані можуть збиратись з існуючих надійних джерел або у процесі дослідження, проведеного як частина цього гранту, та можуть включати співбесіди з фокус-групою, співбесіди з безпосередньою цільовою аудиторією, та інші відповідні методи.
2. Навчання спікерів Міністерства технікам публічної комунікації.
3. Рекомендації щодо змісту та структури веб-сайту Міністерства (та інших партнерських медіа-платформ під егідою Міністерства енергетики України), включаючи підтримку у розробці публічних звітів і презентацій; просування позиції Міністерства через соціальні медіа-канали; та
4. Інші види діяльності, потрібні для успішної реалізації проєкту за цим ЗПЗ (які мають додатково визначатись Міністерством та USAID ПЕБ та узгоджуватись з отримувачем гранту).
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
1. Покращений імідж Міністерства та його громадських представників серед цільових аудиторій, як урядової установи, що працює над зростанням добробуту України та її громадян.
2. Належне, чітке та неупереджене представлення фактів для створення довіри у публічній сфері та поширення інформації, що зменшує негативний вплив дезінформаційних кампаній на роботу Міненерго та функціонування енергетичних ринків.
3. Частотніша та ефективніша взаємодія з українськими та міжнародними засобами інформації, та незалежними журналістами на всіх медіа-платформах.
4. Розширення медіа-присутності Міненерго в українському інформаційному просторі, що підтверджується наявністю та чіткістю інформації, доступної для цільових груп з ключових питань.
5. Можливості щодо активної роботи учасників на енергетичних ринках, включаючи процес прийняття рішень та сприяючи наданню своєчасного та високоякісного зворотного зв’язку.
ДОКУМЕНТИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ, ТА СТРОКИ НАДАННЯ
Документи, що надаються за цим ЗПЗ, мають бути складені у форматах Word та Excel, та подаються до ПЕБ в електронному вигляді англійською та українською мовами.
Організація має бути готовою почати виконання видів діяльності за цим ЗПЗ впродовж 10 днів після повідомлення про присудження гранту, або впродовж одного дня з моменту установчої наради, що настане раніше. У разі будь-яких змін у складі запропонованого персоналу, зазначеного у формі заявки, організація повинна погодити їх з ПЕБ до присудження гранту.
Цей грант передбачений на 12 місяців. Як показано нижче, перші 12 тижнів призначаються для розробки стратегії та комунікаційної стратегії та плану реалізації. Після цього отримувач гранту повинен надавати підтримку у реалізації плану впродовж часу, що залишається з 12-місячного періоду.
Більше інформації та документи доступні за посиланням.