Розвиток комунікаційних стандартів у медичному закладі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

pexels-tirachard-kumtanom-112571-733856
Розвиток комунікаційних стандартів у медичному закладі

ГО «Інтерньюз-Україна» запрошує заклади охорони здоров’я взяти участь у проєкті із впровадження комунікаційних стандартів у свою роботу. Ініціатива втілюється за сприяння Міністерства охорони здоров’я України та за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Підтримка реформи охорони здоров’я».

До участі у навчанні будуть відібрані спеціалісти з комунікацій зі 100 закладів охорони здоров’я різного типу та розміру з Харківської, Дніпропетровської, Херсонської, Київської, Чернігівської, Запорізької, Сумської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Львівської, Вінницької, Івано-Франківської областей та м. Києва.

Навчання відбуватиметься в онлайн-форматі у вересні та листопаді 2024 року.

Щоб взяти участь у відборі, будь ласка, заповніть реєстраційну форму до 14 червня 2024 року включно.

Результати відбору будуть надіслані на електронну пошту, вказану під час реєстрації, до 17 червня 2024 року.

У межах проєкту відібрані заклади отримають:

  • комплексне онлайн-навчання з комунікацій: сесії про розробку комунікаційної стратегії, ведення соцмереж, роботу з негативом, внутрішні комунікації тощо;
  • індивідуальні експертні консультації з комунікацій;
  • шаблони комунікаційних документів для організації роботи;
  • комунікаційний продукт, розроблений спеціально для вашого закладу: презентація, дизайнерський шаблон, інфографіка тощо.

Проєкт допоможе медичним установам:

  • створити й просувати бренд фахової установи;
  • вдосконалити внутрішні комунікації та налагодити зворотний зв’язок від пацієнтів;
  • покращити онлайн-комунікації, зокрема в соціальних мережах;
  • розвинути співпрацю з локальними та національними медіа.

Для участі заклади охорони здоров’я мають відповідати таким критеріям:

  • установа розташована в одному з цільових регіонів проєкту;
  • керівництво закладу розуміє важливість комунікацій;
  • у керівництві є представник, відповідальний за комунікації;
  • у штаті є спеціаліст, який розвиває комунікації медичного закладу;
  • установа має власні онлайн-канали комунікації (сайт, сторінку в соцмережах тощо) або намір їх створити й розвивати;
  • керівництво й фахівці закладу хочуть розвивати свої комунікативні навички.

Етапи проєкту:

  1. Навчальний. Учасники відвідають 6 онлайн-семінарів. Серед навчальних тем — інструменти комунікації для залучення цільових аудиторій, онлайн-канали комунікації для медичних установ, візуальна складова та її вплив на цільову аудиторію, кризові та зовнішні комунікації. Учасники розглянуть особливості співпраці з медіа, міжнародними партнерами й донорами, навчаться визначати цільову аудиторію та її потреби, аналізувати роботу в соціальних мережах, створять механізми комунікації для кризових ситуацій. Кожен семінар триватиме до 3 годин, міститиме теоретичну та практичну частини.

  2. Практичний. Учасники відвідають онлайн-тренінги, які допоможуть їм застосовувати отримані знання на практиці. Учасники працюватимуть із реальними кейсами, пов’язаними зі специфікою закладів охорони здоров’я. Навчання охопить підготовку комунікаційних стратегій, медіа- і контент-планів, створення візуальних матеріалів, використання онлайн-сервісів (Canva, фотостоки). Тренінги проходитимуть у групах і триватимуть до 2 годин.

  3. Менторський. Учасники отримають 2 індивідуальні консультації з комунікацій тривалістю до години, під час яких зможуть оцінити стан комунікацій своєї установи та розробити план із їх вдосконалення. Також учасники отримають готовий комунікаційний продукт відповідно до власного запиту: набір інфографік, презентацію, візуальний шаблон, короткий (анімаційний) ролик тощо.

У разі питань, будь ласка, звертайтеся до координаторки проєкту Мар’яни Баглай, [email protected]

Цей проєкт  проводиться за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), наданої від імені народу Сполучених Штатів Америки. Відповідальність за зміст цього проєкту, який необов’язково відображає погляди USAID, Уряду Сполучених Штатів Америки, несе виключно компанія ТОВ «Делойт Консалтинг» в межах контракту №72012118C00001.


Останні публікації цього розділу:

Конкурсний відбір від Helvetas Swiss Intercooperation для проведення тренінгів для навчання дорослого населення профтех спеціальностям у Харківській, Дніпропетровській та Полтавській областях

Постачальник послуг редизайну веб-сайту Індексу прозорості енергетики

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі меблів (диванів-лавок)

Тендер на закупівлю обладнання для просторів/ Invitation to participate in the Tender for the purchase of equipment for spaces

Закупівля та встановлення додатково обладнання для автомобілів Національної поліції

Конкурс на закупівлю послуг дизайну та друку інформаційно-промоційних матеріалів