STREET GEBERIT: Всеукраїнський конкурс
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнський конкурс концепцій дизайну громадського туалету “STREET GEBERIT”.
10 березня 2016 – 24 квітня 2016.
Geberit разом з СANactions запрошує молодих архітекторів та дизайнерів долучитися до розробки концепції сталого (sustainable) громадського вуличного туалету для м. Житомир.
Необхідність поліпшення санітарних умов в українських містах є очевидною. Невідповідні гігієнічні умови можуть зашкодити здоров’ю людей та довкіллю. Особливо це актуально для міських районів, де громадські туалети є більш поширеними.
Інноваційні поліпшення в конструкції публічного туалету, а також нові способи переробки відходів допоможуть урядам і їх партнерам впоратися з величезними викликами надання якісних послуг громадської санітарії.
Організатор: GEBERIT – Європейський лідер в галузі санітарно-гігієнічних виробів;
Співорганізатор: Платформа комунікації CANactions;
Партнери: Житомирська міська рада.
Призовий фонд:
Перше місце – 30 000 UAH та реалізація проекту
Друге місце – 15 000 UAH
Третє місце – 7 000 UAH
Приз глядацьких симпатій – 5 000 UAH
Конкурс відкритий для всіх громадян України до 35 років, від студентів до кваліфікованих архітекторів та дизайнерів.
ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ НЕОБХІДНО:
■ заповнити анкету-заявку за посиланням: https://goo.gl/6txJRQ.
■ надіслати архітектурний проект на е-mail: [email protected].
Об’єкт конкурсу:
Гідропарк м. Житомир.
Сьогодні місто Житомир має потенціал, а головне інституційну та політичну спроможність реалізації проектів, що спрямовані на створення урбаністичного комфорту в місті. Житомирська міська рада підтримує ініціативу GEBERIT та CANactions щодо розробки дизайну громадського туалету загального користування, що повинен гармонійно адаптуватися до міського середовища, а саме у Житомирському ГІДРОПАРКУ.
Організатори очікують, що концептуальний проект матиме рішення, що дозволить його використання людям з інвалідністю.
БІЛЬШ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
www.konkurs-geberit.com.ua.
http://festival.canactions.com/uk/canactions-2016/competition/2.