Створення, просування та підтримка інформаційних продуктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UAFATA

тендер tender 1 (11)
Створення, просування та підтримка інформаційних продуктів

Проєкт «Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна» (надалі — Проєкт), що реалізується консорціумом, очолюваним NIRAS A/S (Данія), запрошує подавати заявки для участі у конкурсі з надання послуг/виконання робіт, пов’язаних зі створенням, просуванням і підтримкою інформаційних продуктів Проєкту.

 Проєкт був запущений в 2019 році з метою розбудови доступу до аграрного фінансування для малих та середніх агропідприємств в ключових ланцюгах доданої вартості. Закінчення Проєкту заплановане на липень 2023 року. Після початку повномасштабного вторгнення фокус Проєкту змістився на:

  • інформаційну підтримку аграріїв та сільськогосподарських дорадників по широкому колу технічних та фінансових питань задля полегшення їх важкого становища під час війни;
  • інформаційну підтримку міжнародних експертів, яким важливо отримувати актуальну інформацію про стан агро-харчового сектору України; та
  • підтримку сільськогосподарських дорадників в набутті кращих знань і компетенцій в питаннях агро-фінансування.

 В рамках цього нового мандату, Проєкт розробив і підтримує три продукти:

  1. Серія вебінарів «Агробізнес під час війни», кожний з яких присвячується тій чи іншій актуальній проблемі, що гостро постала перед аграріями саме під час війни і проводиться раз на 1-2 тижні. Записи вебінарів можна побачити тут.
  2. Дайджест ключових новин, релевантних для агросектору, який випускається англійською мовою раз на два тижні. Приклади дайджестів можна побачити тут.
  3. Інформаційно-навчальна платформа «єДорада», на якій розміщуються навчальні матеріали для дорадників.

Просування цих продуктів, а особливо вебінарів, є важливою частиною роботи команди Проєкту. Наразі створення, просування та підтримка вебінарів, дайджестів та платформи виконується силами членів команди. Виходячи з того, що всі ці продукти користуються попитом і отримують схвальні відгуки, Проєкт зацікавлений в залученні підтримки з їх просування, адже це дозволить донести цінну інформацію до ширшого кола всередині цільової аудиторії (аграріїв, дорадників, інших спеціалістів агро-харчової галузі). З цією метою Проєкт планує замовити кваліфікованій українській організації надання послуг/виконання робіт щодо створення, просування та підтримки вебінарів, а також щодо перекладу дайджестів з англійської на українську.

Метою цього конкурсу є збільшення доступу до актуальної та релевантної інформації для аграріїв, дорадників та інших спеціалістів агро-харчової галузі, що дозволить їм краще реагувати на нові, складні та нагальні виклики, які постали перед ними через війну.

Очікувані результати надання послуг/виконання робіт:

Вебінари, виходячи із запланованої частоти проведення вебінарів 1-2 раз на місяць тривалістю 2-3 години:

  • Надання доступу до платформи Zoom з можливістю підключення до 500 учасників та можливістю трансляції на 2 канали: Facebook та YouTube
  • Організація вебінару: публікація посилання на вебінар, тестування платформи перед проведенням заходу, збір питань з усіх каналів, тощо
  • Використання безпечної локації із безперебійним доступом до інтернету та електроенергії
  • Виробництво відеоінтерв’ю з обраними спікерами перед вебінаром в студійних умовах (за умови можливості спікера дістатися до місця зйомки) — 1-3 інтерв’ю тривалістю 10-20 хвилин
  • Виробництво одного відеоролика з ключовими тезами з вебінару тривалістю до 5 хвилин
  • Підготовка змістовних статей на тему вебінару та публікація їх у провідних галузевих ЗМІ — 1-3 статті на тему кожного вебінару
  • Активне ведення сторінки Проєкту в Facebook: підготовка, публікація, та аналіз результативності відповідних публікацій до та після основної події (вебінару), таких як збір питань до майбутнього заходу, оголошення наступних заходів, найкращі цитати з заходу, ключові висновки, тощо — 1-3 публікації на сторінці Проєкту в Facebook на тиждень
  • Графічний дизайн: розробка графічного концепту події, заставок, відбивок, тощо
  • Інші допоміжні послуги, як от дизайн, PR, періодичне залучення високопоставлених спікерів

 Дайджести, виходячи із запланованої частоти випуску дайджестів 1 раз на два тижні:

  • Кваліфікований переклад готового дайджесту з англійської на українську протягом не більше, ніж двох робочих днів після отримання. Типовий дайджест займає 22-25 сторінок.

 Вимоги до заявників на участь у конкурсі:

  • Заявник повинен бути зареєстрованою, офіційно заснованою українською організацією , що має добру репутацію та визнається відповідними українськими органами влади та дотримується всіх чинних правил цивільного та податкового законодавства.
  • Заявники повинен продемонструвати успішний минулий досвід реалізації подібних проєктів.
  • Заявник повинен мати базу для реалізації подібних проєктів.
  • Заявник повинен продемонструвати раціональне управління у формі фінансової, адміністративної та технічної стратегії та процедур і представити систему внутрішнього контролю, що захищає активи, запобігає шахрайству, розтратам і зловживанням, а також сприяє досягненню цілей і завдань проєкту “Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна». Перш ніж укласти договір про надання послуг/виконання робіт, проєкт “Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна» оцінить цю здатність.

 Надавач послуг/виконавець робіт має дотримуватися вимог маркування та стратегії брендингу проєкту “Технічна допомога на підтримку впровадження операції “Основний кредит для аграрної галузі — Україна».  

Заявки (технічну пропозицію, бюджет і супровідні документи) слід подавати у форматі PDF електронною поштою на адреси [email protected] та [email protected] з темою листа Конкурс підтримка інформаційних продуктів.  

Заявки повинні бути подані не пізніше 18:00 за Київським часом 20 грудня 2022 р. Заявки, надіслані пізніше встановленого часу, або такі, що не відповідають вимогам, розглядатися не будуть. 

Очікувана тривалість надання послуг/виконання робіт з 1 січня по 30 червня 2023 року від дня підписання контракту з виконавцем.

 Проєкт письмово підтвердить отримання всіх заявок поданих на вище вказані електронні адреси ([email protected] та [email protected]).

 Інформація в заявці має бути надана українською та англійською мовою. 

Заявники, окрім заявки повинні подати наступні документи:

  • Копію чинних реєстраційних документів
  • Портфоліо компанії

 Критерії оцінювання заявки

Повні заявки будуть оцінюватися за критеріями оцінювання, наведеними в таблиці нижче.

Критерії оцінки

Рейтинг (бали)

Потенціал заявника (ресурси, персонал, попередній досвід)

30

Розуміння цілей діяльності Проєкту, сільськогосподарської тематики, особливостей залучення аудиторії в цій галузі, та наявність досвіду реалізації проєктів саме в цій сфері

50

Запропонована вартість робіт

20

Загальний рейтинг (максимум 100 балів)

100


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер – закупівля ноутбуки (проект УОП/UHF)

Тендер на закупівлю поставки технічного обладнання

Закупівля усного синхронного та послідовного перекладу

Безоплатне навчання IT та креативним спеціальностям для 90 жінок з сільських місцевостей

Експерт/ка із сільського господарства та кліматичних технологій

Конкурс на місцеву закупівлю товарів гуманітарної допомоги сім’ям – непродовольчі товари (засоби гігієни та побутова хімія)