Тенденрне оголошення на організацію заходу в м. Львів
Громадська організація «Молодіжна платформа» оголошує тендер на забезпечення проживання, харчування та відшкодування проїзду учасників форуму “Роль молоді у становленні України: від минулого до сьогодення” м. Львів (23-24 лютого 2025 року).
Інформація про програму та проєкт:
Проєкт «Діалоги перемоги 2024» впроваджується ГО «Молодіжна платформа» у рамках проєкту ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді», що реалізовується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії.
Покликанням ініціативи є надати молодіжним радам та молодим людям на місцях, можливості долучення до процесів відновлення та зміцнення стійкості України через побудову діалогу, співпрацю із органами місцевого самоврядування і реалізацію конкретних гуманітарних та соціальних ініціатив у громадах.
Тобто «Діалоги» – це низка локальних обговорень по всій Україні, де молодь у супроводі молодіжних рад разом напрацьовує ідеї її залучення у перешкоджанні російському впливу та ролі молодих людей у процесі відновлення країни. На основі думок учасників та учасниць заходів, молодіжні ради формують власні ініціативи, які далі презентуються місцевим органам самоврядування. А партнер проєкту – ПРООН в Україні – оголошує конкурс ініціатив, та забезпечує фінансову підтримку для їхньої реалізації командою молодіжної ради.
Про форум:
Місце проведення: м. Львів
Дата проведення: 23 – 24 лютого 2025 р.
Кількість учасників: 80 осіб
1. Проживання учасників форуму
Вимоги до умов проживання:
- Місце надання послуг м.Львів;
- До розгляду приймаються готелі категорії не вище 3 зірок;
- Одномісні та двомісні номери з роздільними ліжками для 80 учасників з 23.02.24 р. по 24.02.24 р. (одна доба);
- Сніданок включений у вартість номеру (шведська лінія);
- Всі номери повинні знаходитись в одній будівлі;
- Наявність гарячої води;
- Забезпечення доступу до мережі Інтернет;
- Наявність укриття на території готелю чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності.;
- Розрахунок безготівковий.
2. Забезпечення харчуванням учасників форуму
Вимоги:
- Місце надання послуг м. Львів;
- Забезпечення повноцінним обідом 23 та 24 лютого та вечерею 23 лютого, а також 3 кава-паузами (орієнтовний час обідів 13:30-14:30, вечері 18:00, кава пауз 11:00, 16:00/11:00). Меню повинне бути різноманітним та повноцінним і попередньо погодженим, враховуючи харчові особливості учасників;
- Приміщення для готування та технологічні процеси приготування їжі мають відповідати вимогам Закону України;
- Порції потрібно доставляти постачальником послуги на локацію заходу – місто Львів, URBAN CAMP, вулиця Патона, 6;
- Розрахунок за послуги, здійснюється у безготівковому порядку грошовим переказом на підставі укладеного договору та виставленого рахунку, меню та акту виконаних робіт;
- 3 кава-паузи щонайменше мають включати: чай (чорний та зелений), каву (розчинна), цукор, печиво (в асортименті), булочки / круасани;
забезпечення учасників заходу питною водою впродовж заходу (або можливість безкоштовного використання кулера з питною водою у вільному доступі).
3. Відшкодування проїзду учасників форуму.
Завдання:
Відшкодування коштів за доїзд та повернення з міста Львів 100 учасників форуму. Детальний маршрут буде повідомлено за декілька днів до заходу.
Відшкодування проїзду:
Відшкодування вартості проїзду для учасників зі всієї території України здійснюватиметься протягом місяця після завершення форуму.
Учасники мають надати оригінали квитків, копію паспорта під час реєстрації.
Витрати на таксі та громадський транспорт не відшкодовуються.
Організатори компенсують вартість квитків:
- 2 класу Інтерсіті
- Купе
- Плацкарт
- Автобус
Не компенсують:
- СВ (люкс)
- Блаблакар
- Доїзд на власному транспорті чи таксі.
Перелік документів, які необхідно надати для участі у тендері:
- Надати цінову пропозицію відповідно до завдання (вартість послуг в гривнях з урахуванням всіх податків, лише безготівкова оплата), а також – лист-заявку від учасника/учасниці (із висловленням згоди взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру, висловленням згоди на обробку персональних даних);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; витяг з реєстру платників єдиного податку/ПДВ; наявність відповідних КВЕДів.
Вимоги до виконавців:
- доступ до укриття на території готелю, де проживатимуть учасники, чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
- наявність раннього (з 6:00 ранку) та пізнього заселення;
- включений сніданок (з можливістю врахування індивідуальних особливостей харчування) у вартість проживання;
- запропоноване меню харчування.
Критерії відбору:
- вартість послуг;
- відстань від готелю до місця проведення заходу (1 км і менше – 25 балів; 1-5 км – 15 балів; 5-10 км – 10 бали, більше 10 км – 0 балів)
- доступ до укриття (на території готелю – 10 балів; 500-800 м – 5 балів)
- відстань від точки харчування до проведення заходу (доставка до місця проведення заходу – 20 балів; 200-1000 м – 15 балів; 1000-1500 м – 10 бали, більш ніж 1500 м – 0 балів).
- досвід виконання аналогічних замовлень (більше 5 років – 15 балів; від 1 до 5 років – 5 балів; відсутній досвід – 0 балів).
Кінцевий термін подачі документів: 14 лютого 2025 року (включно). Пропозиції та документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Тендер на організацію заходу»
Контакти:
Леся Голояд – керівниця проєкту
Телеграм/вайбер/вотсап: +380963452917