Тендер №3 на постачання 150 психосоціальних наборів для дорослих

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Oksana Mykhailenko

tender_ntylth8 (1)
Тендер №3 на постачання 150 психосоціальних наборів для дорослих

ГО ЦСП «ПЕРСПЕКТИВА» № закупівлі (тендер) 03/04-2025

1 ФОРМА ТЕНДЕР

09 квітня 2025 року

Громадська Організація “Центр соціального партнерства “Перспектива”, Організатор закупівлі, впроваджує Проект «Багатосекторальна гуманітарна підтримка та підвищення спроможності постраждалого від військових дій населення справлятись з наслідками кризи», за підтримки “Mercy Corps”, метою якого є надання психологічної та гуманітарної допомоги у прифронтових, звільнених, громадах Півдня України, запрошує постачальників подати тендерні пропозиції на участь у тендері (далі – Тендер) із постачання 150 психосоціальних наборів для дорослих для використання в ході реалізації Проєкту.

На Тендер виноситься один лот (додаток 3).

Учасники мають право подати тендерну пропозицію на лот в цілому.
Кінцевий термін подачі тендерних пропозицій від Учасників: 28 квітня 2025 року до 18:00 годин (за київським часом).

ДОСТАВКА

Офіс Замовника: 54056, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Громадянська 16

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ

Постачальники надають свої тендерні пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: ГО ЦСП «Перспектива», закупівля 150 психосоціальних наборів для дорослих, оголошення № 03/04-2025 на електронну пошту

Замовника: [email protected]

Пропозиції складаються з:

Заповненої тендерної пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);

2) Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);

3) Додатки до тендерної пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;
– підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
– свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);
– банківські реквізити – довідка з банку;
– ліцензія на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вимагається);
– інформація про профіль діяльності учасника (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями;
– довідку про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
– для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів/послуг – мінімум 2 попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, підписані сторонами;
– декларацію (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості (у разі закупівлі товарів).

Зверніть увагу:

1) усі ціни вказуються в українській гривні;
2) тендерні пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника з усіма передбаченими цією тендерною документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій тендерній документації;
3) важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями тендерної документації та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації заявки.

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.
Контактні особи: Михайленко Оксана (тел.066 208 3045) або Гузенко Вікторія (тел. 050 661 93 35).

Пропозиції, подані в іншому форматі вважатимуться недійсними.

Електронний лист з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 18.00 години 28 квітня 2025 року.
Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 30 квітня 2025 року.

ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ.

ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ

1) Усі додатки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі, бути підписані учасником та з печаткою (у разі її використання) у відсканованому вигляді з додаванням усіх передбачених цією тендерною документацією документів;

2) Заявки, надіслані на іншу електронну адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цією тендерною документацією або отримані після вказаної дати та часу, вважатимуться неналежними.

ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ

1) Перелік документів, які Учасники повинні надати як частину їхньої пропозиції:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надає будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

• Належним чином підписана Тендерна форма;
• Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО тощо);

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

- Валюта: гривня;
– Зразок пропозиції: постачальники повинні використовувати Зразок пропозиції у підготовці своїх пропозицій (див. додатки);

3) Замовник зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
– прийняти будь-яку пропозицію повністю або відхилити її;
– вступити у переговори з обраним Постачальником.

3 ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати пропозицію, було надано; запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям (див. додаток).

ЧИННІСТЬ ПРОПОЗИЦІЙ

Пропозиції повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами.

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

1) Реалізацію контракту буде доручено Учаснику (Постачальнику), який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чия пропозиція є прийнятною з комерційної та технічної точок зору та чия пропозиція відповідає усім інструкціям, умовам та положенням, наведеним у тендерній документації за умови, що пропозиція є прийнятною і відповідає інтересам Замовника;
2) Замовник залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо товарів, якщо, на думку Замовника, Постачальник (Учасник), який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Замовник вважатиме, що це найбільше відповідатиме його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі першої найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. пропозиції, яка відповідає усім вимогам тендерної документації.

Додаток 1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

Відомості про учасника процедури закупівлі
Повне найменування учасника
Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)
Юридична адреса
Фактична адреса
Тел./Факс
Електронна адреса
Чинність заявки (мінімум 30 днів)
Підпис печатка

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою тендерну пропозицію відповідно до оголошення ГО ЦСП «Перспектива» № 03/04-2025 від 09.04.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

Додаток 2 УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ з/п Найменування товару, технічна складова, одиниця виміру, кількість
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7
8..
ВСЬОГО

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

ЛОТ: Постачання психосоціальних наборів для дорослих,

Найменування, кількість, ціна за одиницю.

1. До одного набору має входити:
1. Картина за номерами 1шт.
2. Набір настільних ігор “Шахи магнітні 2 в 1″ 1шт.
3. Психологічна гра “Не стресуй. Ваш інструмент у світі спокою та позитивних змін” 1шт.
4. Настільна гра “Доміно” 1шт.
5. Набір для творчості “Майстерня ідей” 1шт.
6. М’ячик-антистрес 1шт.
7. Розмальовка-антистрес, 32 аркуші 1шт.
8. Настільна гра для компанії “Оказія” 1шт.
Пакувальний матеріал – .коробка з тришарового картону з переліком вмісту. Набори мають бути упаковані постачальником.
Набори поставляються в упакованому вигляді.

Строки поставки: склад Замовника, до 20 календарних днів з моменту підписання договору поставки. Строки і обсяги поставки можуть корегуватися в договорі з постачальником.
Умови оплати: 50 відсотків від ціни договору – авансовий платіж постачальнику протягом трьох банківських днів з моменту підписання договору поставки товару. Залишок у вигляді 50 відсотків – протягом трьох банківських днів з моменту поставки товару, відсутності претензій до постачальника, підписання видаткових документів про поставку і отримання товару Замовником
Тендер № 03/04-2025 Психосоціальні набори для дорослих.

https://docs.google.com/document/d/1zeqsfZMPAbt5ElkOaKOzIgPQXiPB50j7/edit?usp=sharing&ouid=106780309246781331988&rtpof=true&sd=true


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуги тренера_ки для проведення тренінгів з основ консультування та надання послуг особам, які звертаються за соціальною допомогою в кризовому стані

Продовження конкурсу на закупівлю послуг відеографа/відеографині

Український фонд «Благополуччя дітей» проводить відбір надавача послуг із оренди залу для проведення тренінгів

Запрошення до участі в тендері

RFQ-UKR-00343058 Power stations / Зарядні станції

Фонд Східна Європа шукає виконавців незалежного дослідження рівня стійкості ОГС