Тендер Аудит та Оптимізація Організаційної Ефективності
ЗАВЕРШЕНО
Термін подачі тендерних пропозицій: 21 липня, 2024
Максимальна сума тендеру: 65000 грн
Інформація про замовника
Центр захищеності в інтернеті “Стоп Секстинг”
З метою захистити дітей від сексуально насильства та експлуатації в цифровому середовищі, ми розпочали діяльність з інформаційної кампанії з теми безпеки дітей в Інтернеті. Так у 2018 році ми розпочали роботу з перекладу відео Європолу про онлайн-грумінг дітей та розробки першого уроку з безпеки дітей в Інтернеті в контексті запобігання сексуальній експлуатації дітей в Інтернеті. У 2020 році, ґрунтуючись на отриманих відгуках і запитах, ми вирішили запустити #stop_sexting як повномасштабний освітній проект, спрямований на захист дітей від сексуального насильства та експлуатації в Інтернеті. З 2018 року ми провчили понад 536 000 дітей та понад 260 000 вчителів/батьків, розробила першу у світі VR про сексуальне онлайн-насильство над дітьми, опублікували 3 книжки, розробили понад 40 освітніх програм, запустили і підтримуємо портал для повідомлення про матеріали сексуального насильства для їх подальшого видалення з мережі, а також декілька ліній підтримки. Провели успішно адвокацію на урядовому рівні за криміналізацію перегляду та зберігання матеріалів сексуального насильства над дітьми та онлайн грумінгу. Регулярно проводимо спеціальні проекти з відомими українськими співаками/акторами та ЗМІ. У 2020 році проект #stop_sexting став єдиним переможцем у категорії «Мир» премії «Партнерство заради сталого розвитку», заснованої мережею Глобального договору ООН.
Опис тендеру
В рамках даного тендеру проводиться відбір незалежної аудиторської компанії для проведення аудиту повного комплекту фінансової звітності за 2022 та 2023 звітні роки. Аудит буде проводитися з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан ГО “Стоп Секстинг” на 31.12.2023 р., його фінансові результати та рух грошових коштів за рік, що закінчився на зазначену дату, відповідно до Національних стандартів фінансової звітності. Необхідно провести:
- перевірку дотримання організацією внутрішніх правил та процедур у всіх аспектах діяльності;
- перевірку відповідності фінансових звітів організації даним обліку та первинних документів, а також дотримання правил перерахунку валютних операцій;
- перевірка усіх наявних фінансових документів на їх наявність та відповідність нормам та стандартам.
- документи, що стосуються всіх аспектів діяльності організації, включаючи грантові угоди, договори з постачальниками, накладні на поставку товарів, документи, підтверджуючі проведення тендерних процедур, платіжні документи та інші фінансові документи.
Час реалізації аудиту: Липень-Вересень 2024 року
Вимоги до провайдерів
Учасники тендеру: аудиторські організації / компанії, які: працюють на ринку фінансових аудиторських послуг України; не мають стягнень з боку АПУ до аудиторської фірми або до її директора і працівників; можуть залучити до проведення аудиту сертифікованих аудиторів; знають та можуть здійснити аудит відповідно до стандартів та вимог міжнародних донорів.
Важливою умовою є верифікація організації на маркетплейсі: https://home.ednannia.ua/cabinet/tenders/368
У межах тендеру буде підтримано одну пропозицію.
Для участі у тендері претенденти подають такі документи:
- Тендерна пропозиція у вигляді технічної записки, складеного у довільній формі. У листі слід зазначити: терміни виконання фінансового аудиту, зобов’язання аудиторської організації щодо забезпечення якості проведення аудиту із дотриманням принципу незалежності та конфіденційності. Лист включає також цінову пропозицію із розрахунком вартості усіх послуг, зазначена загальна вартість послуг має бути остаточною.
- Копія свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських організацій та аудиторів.
- Копії реєстраційних документів організації (Витяг, Виписка).
- Список аудиторів, яких планують залучити до виконання фінансового аудиту.
- Контакти організації-учасниці тендера, її керівника та контактної особи, що відповідатиме за координацію проведення аудиту та комунікацію.
Ірина Пущик – [email protected]