Тендер із постачання друкованих матеріалів (друкованої продукції)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender 1 (8)
Тендер із постачання друкованих матеріалів (друкованої продукції)

ФОРМА Б. ТЕНДЕР

                                              08 січня 2024 року

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» (надалі БФ «ВІТРИ ЗМІН» або «Замовник») що впроваджується за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, запрошує постачальників подати заявку на участь у тендері (далі – Тендер) із постачання друкованих матеріалів (друкованої продукції).

На Тендер виноситься три окремих лоти, характеристики кожного з яких і кожної окремої позиції по кожному лоту наведені в додатку № 1 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ).

Учасники мають право подати заявку на будь-який окремий лот або на усі три лоти одночасно. Також учасники мають право запропонувати знижку в разі присудження реалізації договору(-ів) по всіх лотах.

Кінцевий термін подачі заявок: 14 січня 2024 року до 18.00 (за київським часом).

ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ

Відомості про учасника процедури закупівлі

Повне найменування учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел./Факс

 

Електронна адреса

 

Інша інформація

 

Чинність заявки (мінімум 30 днів)

 

Підпис печатка

 

 

Ми, (назва учасника процедури закупівлі) надаємо свою тендерну пропозицію згідно оголошення БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-01 від 08.01.2024 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Ціна пропозиції включає в себе всі витрати, податки і збори, необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України. 

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЇ (для всіх лотів)

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

Примітки: Вкажіть кількість робочих днів необхідних постачальнику для відвантаження товару, але не пізніше ніж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору.

      2. ДОСТАВКА

Товар має бути доставлено на адресу Покупця: Україна, 65000, м. Одеса, вул. Тираспольська (Приморський район м. Одеси), будинок, 13 Вартість доставки до складу Покупця та всі інші витрати сплачує постачальник.

  1. ЗАЯВКИ

Постачальники повинні надати свої Заявки в запечатаному конверті з БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-01 або надіслати їх електронною поштою з темою повідомлення БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-01.

Заявки складаються з:

  • Заповненої тендерної форми та специфікації (див. сторінку 1,2 цього Тендеру).
  • Технічної (Додаток №1) та цінової пропозиції.
  • Додаткові документи до заявки:

- Свідоцтво про реєстрацію
- Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
- Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
- Банківські реквізити – довідка з банку
- Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовано)
- Інформація про профіль діяльності компанії (принаймні 3 роки досвіду у відповідній сфері)
- Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.

Крім цього, зауважте, що:

  • Усі ціни вказуються в гривнях
  • Цей Тендер надається у запечатаному конверті або надсилається електронною поштою. Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у Тендері
  • Важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями Тендеру та подали заявку відповідно до цих вимог. Вимоги передбачають подання усіх необхідних документів та заповнення усіх текстових полів заявки. Зауважте, що ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації Вашої заявки.

Будь-які запити чи запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

Паперові Заявки повинні надсилатись на адресу Замовника: Україна, 65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76 (офіс 26). Електронні заявки повинні надсилатись на електронну пошту [email protected]. Контактні особи: Руснак Олена або Опаренко Олег (тел. 050-052-65-84).

Заявки, подані в іншому форматі (факсом, у відкритому конверті, тощо) або без заповненої форми вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

Зауважте, що належним чином запечатана Заявка або електронний лист повинні бути отримані Покупцем не пізніше 18:00, 14 січня 2024 року. Заявки будуть відкриватись о 18:30 того ж дня.

ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ

  1. ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ
  • Маркування та подання паперових заявок

Заповнені заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на паперовому носієві належним чином підписані та промарковані

  • СКРІПЛЕНІ ПЕЧАТКОЮ ЗАЯВКИ повинні бути вкладені у Конверт для заявок і ретельно запечатані; поряд з НОМЕРОМ ЗАЯВКИ (БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-01) на конверті має бути проставлене чітке МАРКУВАННЯ. Кореспонденція повинна надійти до БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ВІТРИ ЗМІН» НЕ ПІЗНІШЕ вищезазначеної КІНЦЕВОЇ ДАТИ ТА ЧАСУ ОТРИМАННЯ ЗАЯВКИ, яку також вказано на лицевій стороні Запрошення до участі у тендері. Запечатані заявки необхідно надіслати кур’єрською доставкою або самостійно доставити за адресою: Україна, 65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76 (офіс 26), та передати відповідальній особі.

Заявки, отримані пізніше вказаного терміну чи оформлені неналежним чином, вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

  • У запечатаному конверті з назвою БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-01 Постачальник повинен подати Технічну пропозицію (Додаток №1) В ОДНОМУ ЕКЗЕМПЛЯРІ НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЄВІ, яка містить повний набір необхідних документів, перерахованих нижче, та НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ПІДПИСАНУ Цінову пропозицію В ОДНОМУ ЕКЗЕМПЛЯРІ НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЄВІ.

або (у випадку електронного надання тендерної пропозиції):

Тендерні пропозиції можуть бути надіслані електронною поштою на адресу:  [email protected]. Тема електронного повідомлення має бути (назвою БФ «ВІТРИ ЗМІН» № UKR-2024-01)

  • Заявки повинні бути підписані/проштамповані належним чином уповноваженим представником компанії, що пропонує свої послуги та/або товари
  • Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або незахищені паролем (у випадку надання електронною поштою), або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
  1. ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ

1) Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Належним чином підписана Тендерна форма (див. сторінку 1 цього Тендеру)
  • Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО, наявність представництв в регіоні, тощо)

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

- Валюта: гривня
- Зразок Цінової пропозиції: Постачальники повинні використовувати Зразок Цінової пропозиції у підготовці своїх Цінових пропозицій (див. сторінку 1-3 цього Тендеру).

3) Покупець зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників)
- прийняти будь-яку Заявку повністю або частково
- вступити у переговори з обраним Постачальником
- доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі

ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ЗАЯВОК

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям (див. Додатки №1). 

ЧИННІСТЬ ЗАЯВОК

Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки Покупець може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. Покупець може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

1) Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є прийнятною і відповідає інтересам Покупця

2) Покупець залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/послуг, якщо, на думку Покупця, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Покупець вважатиме, що це найбільше відповідає його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.

Покупець здійснює платіж після отримання наданих товарів/послуг.

 

Додаток №1

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ЛОТ № 1:Друк матеріалів PSEA (з питань протидії та попередження сексуального насилля та сексуальної експлуатації)

Найменування позиції, характеристики, кількість:

1.

Плакат, А3, ЮНИСЕФ, Формат-А3, 200 г/м2, меловка матова, ВД (лакировка), 4+0

100 шт.

2.

Брошюра А5, 8 старінок + обкладинка. Бумага 200 г/м. Друк 4+4. Обкладинка: матова ламінація. Креплення: дві скоби.

 

4000 шт.

3.

Листівка, А4, 4+4.

3000 шт.

 

ЛОТ № 2: виготовлення візуальних матеріалів з нанесенням на них фірмових логотипів замовника

Найменування позиції, кількість:

1.

Поло з логотипом

100 шт.

2.

Футболки з логотипом

100 шт.

3.

Кепки з логотипом

100 шт.

 

Еко сумки з логотипом

400 шт.

 

Ручки з логотипом

2000 шт.

6.

Толстовки з логотипом

30 шт.

7.

Флажки з логотипом

50 шт.

8.

Візитки з логотипом

10 000 шт.

9.

Блокноти А5 з логотипом

1 000 шт.

10.

Плакати з логотипом

100 шт.

11.

Банер – павук 2,5 м. з логотипом

5 шт.

12.

Х-банер 80х180 мм з логотипом

5 шт.

13.

Чашки з логотипом

100 шт.

 

Пакети з логотипом

1 000 шт.

15.

Флаєри з логотипом

1 500 шт.

16.

Пластикові значки з логотипом

50 шт.

17.

Наручні резинові браслети з логотипом

1 000 шт.

 

ЛОТ № 3: виготовлення кольорової друкованої тематичної продукції  

Найменування позиції, характеристики, кількість:

1.

Щеплення. Ліфлет «Щеплення внутрішньо переміщених осіб». 8 стор. / А5 / 4+4

60 000 шт.

2.

Листівка про гарячу лінію «Спільно до здоров’я» з календарем щеплень. 2 стор. / А5 / 4+4

60 000 шт.

3.

Листівка про гарячу лінію «Спільно до здоров’я» з усіма контактами МОЗ та ЮНІСЕФ. 1 стор. /А5/4+0

60 000 шт.

4.

Брошура «Вакцинація під час війни: Довідничок для батьків». 24 стор / А5 / 4+4

60 000 шт.

 

Плакат «Зупинимо кібербулінг». 1 стор / А1 / 4+0

5 000 шт.

 

Листівка «Протидія домашньому насильству над дітьми в умовах дистанційного навчання (для дітей)». 2 стор / А4 / 4+4

60 000 шт.

7.

Посібник «Організація роботи психолога із випадками сексуального насильства щодо дитини». формат 165х235, 10 стор.

2 000 шт.

8.

Настільна гра “А як зробиш ти?”. Гра, яка сприяє здобуттю навичок, необхідних дітям дошкільного віку для гармонійного розвитку.  Навчання відбувається через картки-історії та розмови, запитання й відповіді.

2 000 шт.

9.

Настільна гра “Коло безпеки”. Карткова гра ознайомлює з темами насильства, його виявлення та захисту.

2 000 шт.

 

Брошура «Як надавати підтримку постраждалим від ґендерно зумовленого насильства». 24 стор / формат 140х216 / 4+4

2 000 шт.

11.

Брошура ” Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам”. 52 стор / А5 / 4+4

 

 

60 000 шт.

12.

Розмальовка «Іскорки суперсил». 28 стор / А4 / 4+4

60 000 шт.

13.

Твоя Книга креативності. 56 стор / А5 / 4+4

60 000 шт.

 

Брошура «Сексуальне виховання дітей». 16 стор / А5 / 4+4

60 000 шт.

15.

Гра «Картки сили». Ігрові та терапевтичні картки для роботи з дітьми до 12 років.

2 000 шт.

16.

Навчально-методичний посібник «Профілактика деструктивної поведінки підлітків». 148 стор / А4 / 4+4

2 000 шт.

17.

Буклет “Вправи для дітей під час психотравмуючих подій”. 16 стор / А4 / 4+4

60 000 шт.

18.

Брошура “Що треба знати про посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)”. 12 стор / А5 / 4+4.

60 000 шт.

19.

Брошура «Як будувати міцні та довірливі стосунки зі своєю дитиною». 20 стор / А5 / 4+4

60 000 шт.

 

Брошура «Твоя сила: практикум для дітей та підлітків». 36 стор / 210х210 / 4+4

60 000 шт.

21.

Гра “Провідник безпеки”. Гра для дітей на зразок Alias. Допомагає вивчити правила поводження з вибухонебезпечними предметами в ігровому та безпечному форматі.

2 000 шт.

22.

Загадки на тему мінної безпеки.

2 000 шт.

23.

Гра “Підказки в надзвичайних ситуаціях”. Набір ігрових карток-інструкцій для полегшення засвоєння дітьми інформації про надзвичайні ситуації, такі як: потрапляння в зони обстрілів, пожежі, витік газу, викиди аміаку та хлору, екологічні ризики та забруднення водойм.

2 000 шт.

24.

Гра “Сортувальник”. Гра — сортувальник продуктів харчування вчить дітей розрізняти групи продуктів.

2 000 шт.

25.

Набір плакатів “Знаємо про міни”. 2 плакати / А1 / 4+0.

2 000 шт.

26.

8 плакатів на тему безпеки / А1 / 4+0

2 000 шт.

27.

Листівка “Ефективне спілкування з дітьми в кризовій ситуації”. Поради для професіоналів і волонтерів, які розгледіти ознаки стресу в дитини та допомогти їй упоратися зі стресовою ситуацією. 2 стор / А4 / 4+4

2 000 шт.

28.

Набір постерів з Патроном про мінну безпеку. Набір з чотирьох постерів містить правила поводження при виявленні невідомих предметів. 4 плакати “з Патроном” / А3 / 4+0

2 000 шт.

29.

Розмальовка-банер. Розмальовка-банер розміром 6 Х 1,5 м 1+0. Дасть змогу залучити до творчого заняття багато дітей одночасно.

2 000 шт.

 

Примітка по Лоту № 3: електронні версії макетів і зразків будуть надані Замовником на прохання Учасника (переможця).


Останні публікації цього розділу:

Конкурсна закупівля "Організація некапітальних покращень у приміщеннях для молодіжної роботи"

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Тендер на укладання разового договору на ремонт чотирьох санвузлів та чотирьох душових кімнат

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон офісного приміщення (Харків)