Тендер із закупівлі будівельних матеріалів та обладнання для облаштування сцени просто неба

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
KhotynPlatform

тендер лого
Тендер із закупівлі будівельних матеріалів та обладнання для облаштування сцени просто неба

ГО «Хотинська платформа розвитку культури і туризму» в межах Проєкт «Open space: облаштування громадського простору в міському парку Хотина для спільного дозвілля», який реалізується ГО «Хотинська платформа розвитку культури і туризму» (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ГРАНТУ № G-2024-EU-CI-01 від 29.11.2024 р.) за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», оголошує відкритий тендер на закупівлю будівельних матеріалів та обладнання для облаштування сцени просто неба (навіс дерев’яний, цемент, фарба для дерева, ґрунт для дерева, гірлянда вулична, тротуарна плитка, бордюр, відсів, лавка без спинки).

Дата оголошення про тендер: 26.12.2024 р.  

Термін подання тендерних пропозицій: 10.01.2025 року

 Предметом закупівлі є:

  1. Будівельних матеріалів та обладнання для облаштування сцени просто неба (навіс дерев’яний, цемент, фарба для дерева, ґрунт для дерева, гірлянди, тротуарна плитка, бордюр, відсів, лавка без спинки).

Технічні характеристики:

  1. Навіс дерев’яний (готова конструкція) 

- стовп товщиною не менше 20*20 см, довжина 3 м, висота 3 м (9 шт). – попередньо укріплені; 

- в комплекті закладки для монтування- кутники металеві для скріплення;

- дерево оброблене від гниття та пофарбоване фарбою для дерева.

  1. Цемент – 25 кг.
  2. Фарба для дерева – 20 л.
  3. Ґрунт для дерева – 20 л.
  4. Гірлянди вуличні  – 100 м.
  5. Тротуарна плитка – 30 м2.
  6. Бордюр – 22 м.
  7. Відсів – 5 т.
  8. Лавка без спинки 175 см. – 9 шт.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 45 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Чернівецька область, м.Хотин вул. Незалежності, 52.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Рахунок-фактура 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) за наявності.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected]  до 09.01.2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності):

- у електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) на електронну адресу «Взаємодія – Плюс» та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу «Взаємодія – Плюс» [email protected], з темою листа «Тендер_№ G-2024-EU-CI-01_назва учасника».  з до 10.01.2025 року.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 12.01.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

проформа зразок

Контактна особа: Юрій ГУМЕНЮК телефон 066-708-29-55, [email protected]

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Конкурс на закупівлю обладнання для Модульного кабінету безпеки ДСНС

Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Місцева закупівля послуг із транспортування клієнтів

Закупівля послуг із транспортування зразків крові

Стипендії для громадянського суспільства Східного партнерства