Тендер із закупівлі квадрокоптера
ГО «Ріпки-Промінь» в рамках проєкту «Створення поліцейської станції в Сиберізькому старостинському окрузі Ріпкинської селищної ради» (Договір № G-2024-EU-CV-05) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу (ЄС), наданої в межах проєкту «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні» оголошує тендер на закупівлю квадрокоптера.
Дата оголошення про тендер: 27 листопада 2024 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 06 грудня 2024 р.
Предметом закупівлі є товари/ послуги, а саме:
1 Квадрокоптер
№ з/п |
Основні технічні характеристики |
Значення |
Модель |
DJI Mavic 3T (Thermal) (CP.EN.00000415.01), Universal version
|
|
Вид дрона |
Квадрокоптер
|
|
Вага |
|
|
Габарити |
348х283х108 мм |
|
Максимальна швидкість підйому |
28,8 км/год |
|
Максимальна швидкість спуску
|
21,6 км/год
|
|
Максимальна швидкість польоту
|
75,6 км/год |
|
Максимальна висота
|
6000 м
|
|
Максимальний час польоту
|
|
|
Максимальний час зависання (без вітру) |
|
|
Максимальний опір швидкості вітру
|
43,2 км/год |
|
Максимальна відстань польоту |
32 км
|
|
Робоча температура від |
-10 …+40 |
|
Комплектація |
|
|
Додаткові характеристики |
||
15. |
Гарантія |
не менше 1 рік |
16. |
Країна виробник |
Не країна-агресор та її союзники |
Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: 15000, вул. Святомиколаївська, 92, селище Ріпки Чернігівського району, Чернігівської області.
Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт.
Вимоги до Постачальника:
- Офіційно зареєстрована компанія (для українських компаній – компанія має бути зареєстрована на території, підконтрольній уряду України).
- Досвід роботи у сфері постачання аналогічної продукції не менше 3 років, наявність відповідних КВЕДів.
- Наявність сервісних центрів в Україні з обслуговування обладнання, що закуповується.
- Наявність Web-сайту з інформацією про асортимент товарів, ціни та умови обслуговування.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Копія документу, що підтверджує відсутність заборгованості з податків
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
- Оригінал Рахунка-фактури
- Зразок договору поставки товару
- Паспорт товару (якщо необхідно)
- Ліцензію на товар (якщо необхідно)
- Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (якщо необхідно)
- Та інші документи, якщо вважає за необхідне
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 05 грудня 2024 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 18-00 годин 06.12.2024 року з темою листа «G-2024-EU-CV-05_ закупівля квадрокоптера».
Всі 18-00, 06 грудня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором переможцю тендеру шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 12 грудня 2024 року.
Додаткові застереження.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Керівник ГО «____________» Мальковець Ірина Вікторівна
Електронна адреса
Телефон
Додаток А
Тендерна пропозиція
на закупівлю назва товару
______________________(повне найменування постачальника), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «Ріпки-Промінь» щодо участі у тендері на закупівлю назва товару.
Вивчивши тендерні вимоги ГО «Ріпки-Промінь», (повне найменування постачальника)________________цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги /поставити товари ГО «Ріпки-Промінь» відповідно до нижчезазначеної інформації:
ФОП або назва організації (за наявності): |
|
||||
ПІБ та посада керівника: |
|
||||
Адреса: |
|
||||
Телефон: |
|
||||
Е-mail: |
|
||||
Цінова пропозиція
|
|||||
№ з/п |
Найменування товару, що пропонується учасником |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн. |
Загальна вартість, грн. |
Загальна вартість пропозиції: |
Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (______________прописом ______________) без ПДВ.
Додаткова інформація:
- Умови оплати________;
- Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;______________
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: __________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
6. Супровідні документи: ___________
7. Наявність гарантій та її строк ________________________
_____________________ дата подання пропозиції |
________________________ підпис |
_______________________ ПІБ керівника |
Печатка (за наявності)
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)
G_CV_EU_05_Оголошення Тендер Квадрокоптер