Тендер із закупівлі меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MOLODIINITIATIVNI

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер із закупівлі меблів

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі меблів (продовжено)

 

ГО «Молоді Ініціативні» в межах проєкту «Центр психологічного розвантаження співробітників ДСНС та мобільний пункт екстреної психологічної допомоги населенню”RPP/2023/11/052/СS, що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю  меблів.

Дата оголошення про тендер: 21.03.2024 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 19.04.202р. (не менше 15 днів)

 Предметами закупівлі є:

  1. Стіл 100х60х74 – 1 шт.
  2. Крісло – 1 шт.
  3. Тумба під телевізор – 1 шт
  4. Вішалка стійка для одягу – 1 шт
  5. Плечики для верхнього одягу – 10 шт.
  6. Стіл складний високий (висота 740 мм, ширина 600 мм, довжина 1220 мм) – 4 шт.
  7. Дитячий стіл (80х80 см, висота 40-60 см) – 2 шт.
  8. Складні стільці – 10 шт.

Більш детальна інформація про предмет міститься у технічному завданні за наступним посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1crq2QeZ7khzzyjZAao6KANQr9p7GHACs/edit?usp=sharing&ouid=116135729311919099753&rtpof=true&sd=true

 Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

Строк надання товарів/ послуг: протягом 3 календарних  днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – м. Херсон, вул. Молодіжна 6. 

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, догвори на аналогічні роботи/послуги тощо).

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 15.04.2024  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2023/11/052/CS» до 19.04.2024 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 19.04.2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 25/04/2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Шаповал Оксана Вікторівна 

телефон +380632874245

 

 

 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді