Тендер із закупівлі: піч пароконвекційна
ЗАВЕРШЕНО
Тендерне оголошення № 2
про проведення відкритого тендеру із закупівлі
Піч пароконвекційна
ГО «Кремінська бізнес-асоціація”» в межах грантового проєкту «Кризисний бізнес-хаб», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю Піч пароконвекційна
Дата оголошення про тендер: 07.06.2022р.
Термін подання тендерних пропозицій: 22.06.2022
Предметом закупівлі є Піч пароконвекційна
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:
Універсальна електрична піч із розстійною шафою, із завантаженням до 10 аркушів 600х400мм. Система конвекції з реверсивним вентилятором та спеціальними регульованими горизонтальними та вертикальними дефлекторами. Наявність витяжної парасольки. Управління електронне. Або аналог.
Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – відділення Нової пошти м. Берегово Закарпатської області.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
-
Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
-
Копія документу, що підтверджує податковий статус
-
Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
-
Оригінал Рахунка-фактури
-
Зразок договору поставки товару (бажано)
-
Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, догвори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)
-
Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
-
Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
-
Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
-
Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
-
Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою andresimsim65@gmail.com до 20.06.2022 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, nadiia.borodina@undp.org з темою листа «Вікритий тендер RPP/2022/04/028/BSP” до 22.06.2022 року Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18 години 22.06.2022 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 29.06.2022 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа:______________ телефон____________
ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ
КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. ____________ «____» ____________ року
Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення №2 від 07.06.2022 до угоди №RPP/2020/08/028/BSP (ГО «Кремінська бізнес-асоіація») щодо участі в тендері на постачання Піч пароконвекційна |
|
Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ |
|
КВЕД та податковий статус |
|
ФІО контактної особи |
|
E-mail, контакти |
Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Кремінська бізнес-асоціація», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Кремінська бізнес-асоціація», відповідно до наступних умов:
№ |
Найменування та Опис |
Кількість, од |
Строк постачання, календарних днів |
Умови оплати |
Ціна, грн |
Всього, грн |
1. |
Найменування 1, характеристики та якість |
1 |
||||
2. |
Найменування 2, характеристики та якість |
1 |
||||
3. |
Найменування 3, характеристики та якість |
1 |
Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.
У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».
-
Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
-
Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
До цієї Пропозиції додається:
-
Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
-
Копія документу, що підтверджує податковий статус
-
Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
-
Зразок договору поставки товару (бажано);
-
Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);
-
Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю) (бажано);
-
Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду
Загальні положення:
-
Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
-
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
-
Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
-
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
-
Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.
ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)
Дата