Тендер із закупівлі тістомісу на 25 кг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендер tender
Тендер із закупівлі тістомісу на 25 кг

Тендерне оголошення № 3

про проведення відкритого тендеру із закупівлі

Тістоміс

ГО «Кремінська бізнес-асоціація”» в межах грантового проєкту «Кризисний бізнес-хаб», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю тістомісу 25 кг.

Дата оголошення про тендер: 07.06.2022р.

Термін подання тендерних пропозицій: 22.06.2022

Предметом закупівлі є Тістоміс 25 кг

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:

Вилочний промисловий тістоміс для пекарні з об'ємом діжи 32 л. Разове завантаження: 25 кг. Дежа: фіксована. Робочий орган фіксований. Напруга: 220/380 В. Потужність: 0,37 кВт.
Або аналог.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – відділеня Нової пошти м. Берегово Закарпатської області.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Оригінал Рахунка-фактури

  5. Зразок договору поставки товару (бажано)

  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, догвори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)

  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення

  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора

  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою andresimsim65@gmail.com до 20.06.2022 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, nadiia.borodina@undp.org з темою листа «Вікритий тендер RPP/2022/04/028/BSP” до 22.06.2022 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18 години 22.06.2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 29.06.2022 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа:______________ телефон____________ 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 

м. ____________                                                                                  «____» ____________ року

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення №3 від 07.06.2022 до угоди №RPP/2020/08/028/BSP (ГО «Кремінська бізнес-асоіація») щодо участі в тендері на постачання тістомісу

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Кремінська бізнес-асоціація”, _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Кремінська бізнес-асоціація»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1, характеристики та якість

1

       

2.

Найменування 2, характеристики та якість

1

       

3.

Найменування 3, характеристики та якість

1

       

Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.

  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Зразок договору поставки товару (бажано);

  5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);

  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю) (бажано);

  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:

  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:

  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;

  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;

  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді