Тендер на брендування та запис матеріалів на USB-флеш-накопичувачі
ЗАВЕРШЕНО
Брендування та запис матеріалів на USB-флеш-накопичувачі
3 листопада 2017 року
Склад тендерної документації |
|
Предмет/Назва послуг |
Надання послуг із брендування та запису матеріалів на USB-флеш-накопичувачі |
Тип тендеру та спосіб оголошення |
Відкритий |
Мета тендеру |
Вибір фахівців для надання послуг із брендування та запису матеріалів на USB-флеш-накопичувачі за наданими матеріалами. |
Джерело фінансування закупівлі послуг |
Програма USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа |
Валюта тендеру |
Гривня |
Вимоги до послуг та умови оплати |
Зазначені у Специфікації |
Термін незмінності умов |
Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до завершення надання послуг |
Правила оформлення тендерної пропозиції |
До участі у оцінці допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендерної документації |
Визначення переможців |
Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у Тендерній пропозиції, але не пізніше 15 листопада 2017 р., 23.00. |
Оприлюднення результату процедури закупівлі |
Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 3-х робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців |
Критерії вибору переможців |
Детальніше – у Специфікації |
Особливі умови |
|
Спосіб отримання заявок |
Електронною поштою на адресу: [email protected] з темою листа: «Тендер на брендування та запис матеріалів на USB-флеш-накопичувачі» та на поштову адресу: ГО «Інтерньюз-Україна» вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна Заявки, оригінали яких не надіслані поштою із врахуванням зазначених вимог до оформлення, прийматись до розгляду не будуть. |
Специфікація з надання послуг до тендерного оголошення
від 3 листопада 2017 року
Брендування та запис матеріалів на USB-флеш-накопичувачі
Предмет специфікації |
Надання послуг з брендування та запису матеріалів на USB-флеш-накопичувачі |
Дати початку тендеру |
3 листопада 2017 р. |
Дата останньої подачі тендерних заявок |
13 листопада 2017 р. |
Дата оголошення результатів |
15 листопада 2017 р. |
Опис/перелік послуг: |
|
Умови оплати послуг |
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі договірних умов та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях |
Параметри оцінки тендерних заявок
№ |
Критерій оцінки |
Документи, які підтверджують відповідність критерію |
---|---|---|
1. |
Вартість робіт та процедура розрахунку. |
Бюджет та графік виплат. |
2. |
Наявність досвіду із брендування флешок фірмовими логотипами.
|
Інформація у конкурсній пропозиції про компанію, її досягнення та реалізовані проекти. Резюме основних виконавців проекту. |
3. |
Підтверджений досвід у сфері надання послуг. |
Рекомендації, відгуки про співпрацю з аплікантом. |
4. |
Досвід виконання робіт у співпраці з громадським сектором. |
Наявність інформації щодо досвіду роботи з громадськими організаціями, фондами тощо. Лінки на виконані роботи. |
5. |
Терміни виконання робіт.
|
Виробничий план. |
Склад/Зміст тендерних пропозицій:
1. Зведений детальний бюджет з пов’язаними витратами, якщо такі матимуть місце (підписаний відповідальною особою)
2. Графік виконання робіт: брендування USB-флеш-накопичувачів, запис наданих матеріалів на флешки.
3. Лист у довільній формі про досвід у сфері надання послуг.
4. Рекомендаційні листи-відгуки від попередніх замовників щодо співпраці з аплікантом.
5. Резюме основних виконавців проекту.
6. Документи, що підтверджують право на здійснення підприємницької діяльності.
Шаблони для подання документів можна завантажити тут: форма бюджету (тут), бланк (тут), оформлення конверту (тут).
Правила оформлення конкурсної пропозиції учасника конкурсу
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Конкурсну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. При дублюванні пропозиції електронною поштою скани документів повинні містити підпис / печатку уповноваженої особи.
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Конкурсній пропозиції несе учасник.
5. На конверті повинно бути зазначено:
- Назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про конкурс.
- Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи-підприємця) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
6. До участі у оцінці Конкурсних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі Конкурсної пропозиції.
7. Оскільки проект, в рамках якого закуповуються послуги, що є предметом даного тендеру, реалізується в рамках програми міжнародної технічної допомоги, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля послуг буде здійснюватися без сплати ПДВ.
Вимоги до підготовки тендерних заявок
Кінцевий термін надання пропозицій – 13 листопада 2017 р. 23-00
Тендерна пропозиція має бути надіслана з підписом та печаткою відповідальної особи електронною поштою на адресу: [email protected] та на поштову адресу:
ГО «Інтерньюз-Україна»
вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна
Заявки, оригінали яких не надіслані поштою із врахуванням зазначених вимог до оформлення, прийматись до розгляду не будуть.
За додатковими питаннями звертатися до контактної особи Катерини Паригіної за за тел. (044) 458 44 40, 093 403 58 87 або за е-мейлом [email protected] .