UHF -2 Тендер на крісла колісні, тонометри, глюкометри та слухові апарати

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HRenlight

tender_ntylth7
UHF -2 Тендер на крісла колісні, тонометри, глюкометри та слухові апарати

Тендер на закупівлю

ПРАВИЛА ТЕНДЕРУ

 

Замовник:

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА МОЛОДІЖНА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

«ОСВІЧЕНА ІНІЦІАТИВА», код ЄДРПОУ 35698208.

 Об’єкт, в рамках якого тендеру: UHF -2

 

УВАГА:

Беручи участь у тендері та подаючи тендерну пропозицію, учасник тендеру повністю та беззастережно погоджується з Правилами тендеру , незалежними від власних умов продажу, від яких він добровільно відмовляється.

Учасники тендеру зобов’язані ознайомитися з усіма положеннями, які відповідають Правилам тендеру .

Подання тендерної пропозиції, що не містить усієї необхідної інформації та документації, порушення встановлених рядків подання тендерної пропозиції, недобросовісна конкуренція, порушення законодавства при поданні тендерної пропозиції, порушення Правил тендеру є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Жодні застереження щодо тендерної документації не можуть бути представлені та призвести до негайного відхилення тендерної пропозиції без подальшої оцінки.

 

 Загальні умови.

1.1. Дані Правила тендеру встановлюють порядок подання, вибору та реалізації заходів, пов’язаних з проведенням тендеру.

1.2. Метатендер – придбання технічного обладнання для створення можливості працювати в умовах блокауту співробітників місцевих громад та вчителів у школах.

1.3. Учасник тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції. Замовник не несе відповідальності за будь-які витрати, понесені учасником тендеру, незалежно від проходження та результату процедури.

1.4. Замовник залишає за собою право власності на всі тендерні пропозиції, отримані в рамках цієї тендерної процедури. Учасники тендеру не можуть вимагати повернення своїх пропозицій.

1.5. Замовник залишає за собою право відхилити будь-який файл, який виявиться недостатньо повним на момент оцінки тендерних пропозицій.

1.6. Питання, що стосуються тендерів та запитів на роз’яснення, надсилайте на e-mail Замовника: [email protected]. Подача тендерних пропозицій здійснюється через форму за посиланням:

https://link.enlight.org.ua/tender-uhf-2

1.7. За результатами проведеного тендеру стане підписання договору про закупівлю з одним чи декількома обраними постачальниками.

  1. Загальні відомості про товари.

2.1. Даний тендер складається з 5 (п’ятьох) лотів:

 

Номер лоту

Назва лоту

Одиниця

Кількість

Лот 1

Крісла колісні з електродвигуном.

штука

100

Лот 2

Глюкометри та витратні матеріали.

штука

400

Лот 3

Палиці опорні.

штука

100

Лот 4

Слухові апарати.

штука

300

Лот 5

Спеціальні функціональні крісла для дітей з ДЦП

штука

100

 

2.2. Детальний опис запитуваних товарів, кількість одиниць у наборі міститься в Додатку №1 «Технічні специфікації».

!УВАГА Просимо звернути увагу, що якщо товар в одному наборі вказано Х одиницю, то необхідна кількість одиниці товару це Х*25, а не Х чи 25. Звичайно, Ви можете вказати будь-яку кількість товару в пропозиції.

2.3. Учасники тендеру мають право пропонувати кілька моделей на кожен лот за умов, що вони вимагають вимог, зазначених у Додатку № 1.

2.4. Учасники тендеру не можуть запропонувати моделі, які точно відповідають характеристикам, зазначеним у Технічних специфікаціях (Додаток № 1), учасники тендеру можуть подати пропозицію на модель, яка максимально наближена до характеристик, зазначених у будь-яких специфікаціях.

  1. Загальні умови поставки.

3.1. Товари повинні бути поставлені за рахунок постачальника за адресами, зазначеними в Додатку № 2 «Місця поставки» . Детальні адреси будуть повідомлені про переможцю тендеру в договорі, укладеному за результатом тендеру.

3.2. Товари повинні бути доставлені до місця поставки протягом 14 календарних днів з моменту запиту Покупця(Замовника) до переможців за результатами тендеру. У разі недотримання строків поставки Замовник може розірвати договір або реалізувати інші види санкцій, передбачених договором та законодавством.

Постачальник (Виконавець) зобов’язується забезпечити безкоштовне зберігання товару Покупця (Замовника) на своєму складі до 31 грудня 2024 року. За завершення терміну зберігання Замовник зобов’язується забрати товар або узгодити з Постачальником умови подальшого зберігання товару, який може бути на платній основі. Вартість такого подальшого зберігання буде обговорена та узгоджена сторонами окремо.

3.3. Постачальник є відповідним для вантажно-розвантажувальних робіт під час вивантаження доставлених товарів.

3.4. Субпідряд можливий за письмовою згодою Замовника.

  1. Упаковка.

4.1. Товар повинен бути поставлений у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом (в оригінальній упаковці), що забезпечує збереженість та захист Товару під час звичайних умов зберігання та транспортування.

  1. Порядок оплати.

5.1. Оплата здійснюється безготівковим шляхом. Можливі такі варіанти розрахунку: повна передоплата, авансовий платіж або післяоплата..

  1. Строки проведення тендеру.

6.1. Тендер буде проводитись на наступних етапах:

 

Етап №

Назва Етапу

Дати*

1

Публікація тендерного оголошення.

19.09.2024

2

Кінцевий термін подачі запитів для роз’яснення.

26.09.2024 – 18:00 год.

3

Останній день, коли Замовник надає роз’яснення.

30.09.2024 – 18:00 год.

4

Кінцева дата та час прийому тендерних пропозицій.

07.10.2024 – 18:00 год.

5

Оцінка тендерних пропозицій.

08.10.2024 – 10.10.2024

6

Повідомлення про визначення переможця тендеру.

до 11.10.2024р

7

Підписання договору.

14.10.2024 – 16.10.2024

 

*Орієнтовні дати / Усі вказані години в часовому поясі країни Замовника.

У зв’язку із забезпеченням цього розкладу можна змінити Замовником в односторонньому порядку.

  1. Подання тендерних пропозицій.

7.1. Тендерні пропозиції, супутні документи повинні бути складені українською мовою.

7.2. Цінова пропозиція повинна бути виражена з включенням усіх податків та можливих комісій в українській гривні (UAH).

7.3. Тендерні пропозиції, подані із запізненням, будуть відхилені та оцінюватися не будуть. Тим не менш, усі тендерні пропозиції, отримані після кінцевого терміну подання, будуть збережені Замовником.

7.4. Усі тендерні пропозиції повинні бути подані в електронній формі, у форматі PDF, Плой друк (за наявності) та підпис керівника/уповноваженої особи учасника тендеру.

7.5. Адреса для надсилання тендерних пропозицій: e-mail Замовника.

  1. Склад тендерних пропозицій.

8.1. Усі подані тендерні пропозиції повинні відповідати технічним вимогам щодо кожного лоту, що зазначені в Технічних специфікаціях (Додаток №1).

8.2. Тендерні пропозиції повинні надрукувати наступні документи. Учасники, які не надають усіх документів, наведених нижче, та в запитуваних форматах, можуть бути виключені з процесу відбору: 

 

Документи, які необхідно подати

Інструкції

1

Технічна пропозиція

Відповідність умовам, наведеним у технічних специфікаціях (Додаток № 1), із зазначенням пропонованих позицій та умовами гарантії на товар, терміни поставки. Можливі декілька типових пропозицій. Підпис та печатка(за наявності) ВСІ СТОРІНКИ

2

Цінова пропозиція
Сканкопія з підписами та заповнений файл excel Пропозиція постачальника.xlsx
Усі лоти внести в один документ.

Ціна на товар в українській гривні. Підпис (обов’язково) і печатка (за наявності) ВСІ СТОРІНКИ Електронний файл також надсилається разом зі сканом.
Інструкція для заповнення Пропозицій постачальника для участі в тендері:

  1. Назва запропонованого товару у Постачальника – найменування товару має співвідноситися з тим, що виявлено в тендерному оголошенні. Це важливо для коректного порівняння пропозицій від різних постачальників.

  2. Пропоновані якісні та технічні характеристики товару – вкажіть деталі щодо товару: опис технічних характеристик, назву, модель, марку. Це обов’язково оцінити відповідність вимогам вимог.

  3. Пропонована кількість – кількість товару, яку постачальник готовий поставити, повинна бути точно вказана.

  4. Пропонована вартість за одиницю в грн – ціна за одиницю товару, яку пропонує постачальник, має бути зазначена в гривнях.

  5. Податки та збори (%) – постачальник повинен вказати відсоток податків та зборів (якщо є). Це дає чітке розуміння повної вартості товару.

  6. Ціна з податками та зборами – автоматично розраховується як ціна за одиницю товару, включаючи податки та збори.

  7. Сума пропозиції в грн – загальна сума загальної вартості товару (кількість × ціна за одиницю) також нараховується автоматично.

  8. Пропонована гарантія – обов’язкове поле. Гарантія має бути чітко зазначена, після цього важливий критерій оцінки товару. Має бути прописана до кожного товару.

  9. Пропоноване технічне обслуговування – обов’язковий пункт. Зазначте, чи передбачено технічне обслуговування, і які саме послуги надаються.

Важливо:

  • Всі поля мають бути заповнені . Якщо будь-який з полів залишиться порожнім, документ буде визнаний неправильно заповненим і не буде прийнятий до розгляду під час тендеру.

3

Правила тендеру

(поточний документ)

Підпис і печатка (за наявності) ВСІ СТОРІНКИ

4

Додаток № 1 «Технічні специфікації»

Підпис і печатка (за наявності) ВСІ СТОРІНКИ

5

Додаток № 2 «Місця поставки»

Підпис і печатка (за наявності) ВСІ СТОРІНКИ

6

Додаток № 3

«Профіль учасника та анкета»

Підпис і печатка (за наявності) ВСІ СТОРІНКИ

7

Додаток № 4

«Особливі гарантії Учасника»

Підпис і печатка (за наявності) ВСІ СТОРІНКИ

8

Реєстраційні документи

Свідоцтво про реєстрацію/виписку/витяг з державного реєстру юридичних осіб. (Важливо, щоб документ був не пізніше тримісячного терміну з дня його подання.).

9

Установчі документи, Статут, протокол про обрання керівника

Для юридичних осіб

10

Інформація про обрану систему оподаткування

Витяг, інший документ, що підтверджує обрання Учасником цієї чи іншої системи оподаткування.(Важливо, щоб документ був не пізніше тримісячного терміну з дня його подання.).

11

Виписка з банківської ідентифікації

Довідка про відкриття банківського рахунку

12

Підтвердження походження товару (сертифікат походження і т.д.)

Сертифікати якості/відповідності

 

Гарантія та сервісне обслуговування (важливий пункт):

  • Надання гарантій на території України є обов’язковим.

  • Обов’язково повинні бути надані інструкції щодо сервісного обслуговування та підтримки, включаючи контакти сервісних центрів та детальну інформацію про процес обслуговування.

Увага! Відповідність цього пункту є критично важливою для участі в тендері.

 

  1. Питання та роз’яснення щодо тендеру.

9.1. У випадку, якщо Замовник з власної ініціативи або у відповідь на запит учасника тендеру надає або уточнює інформацію про тендер, ця інформація буде надіслана в електронному вигляді на електронну пошту учасника тендеру та одночасно передана всім іншим показаним учасникам тендеру.

9.2. Учасники тендеру повинні надсилати свої запити електронною поштою на e-mail Замовника в рядку, зазначеному в Етапі 2.

9.3. Приватні зустрічі між Замовником та учасниками тендеру до моменту Етапу 7 не виконуються.

9.4. Замовник має право, у разі необхідності, продовжити строк подання тендерних пропозицій, щоб надати учасникам тендеру достатньо часу для врахування будь-яких змін, які можуть бути внесені.

9.5. Проведення нарад з роз’ясненнями не планується.

10. Термін дії пропозицій.

10.1. Тендерні пропозиції повинні залишатися дійсними протягом 30 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У цих випадках і до закінчення початкового терміну дії Замовник може запитати в листі після продовження цього терміну на 40 днів. Учасники тендеру, які прийняли цей запит, не мають права в подальшому змінювати свою пропозицію. У разі відмови учасники тендеру приймають участь у тендерній процедурі.

11. Зміна та відкликання тендерних пропозицій.

11.1. Учасники тендеру можуть змінити або відкликати свої тендерні пропозиції, надіславши повідомлення про це до кінцевого терміну подання. Жодна тендерна пропозиція не може бути змінена після цієї дати.

11.2. Будь-яке повідомлення про зміну або відкликання має бути підготовлене, підписане, скріплене печаткою та подане відповідно до пункту 7. У темі листа має бути розміщено «зміну тендерної пропозиції» або «вилучення тендерної пропозиції». Відмова від участі є безумовною і припиняє будь-яку участь у тендерній процедурі. 

12. Оцінка тендерних пропозицій.

12.1. На цьому етапі проводиться аналіз запропонованих тендерних пропозицій та перевірка їх відповідності змісту та вимогам тендерної документації.

12.2. Тендерна пропозиція є такою, що відповідає вимогам, якщо вона відповідає всім умовам, строкам та специфікаціям, що містяться в тендерній документації, без будь-яких суттєвих відхилень чи обмежень.

12.3. Суттєві відхилення або обмеження – це ті, які є невідповідними технічними специфікаціями, впливають на обсяг, або якість реалізації тендеру, або які фактично відхиляють чи обмежують права Замовника чи зобов’язання учасника тендеру та негативно впливають на конкурентну позицію учасників тендеру, які подали тендерні пропозиції. , що вимогам. Тендерні пропозиції, які будуть визнані такими, що не вимагають вимог, будуть відхилені.

12.4. Також на цьому етапі проводиться аналіз отриманих цінових пропозицій з призначенням визначення найнижчої цінової пропозиції.

12.5. Під час процесу оцінки, в інтересах прозорості та рівного ставлення, Замовник може звернутися до учасників тендеру з проханням письмово роз’яснити свою тендерну пропозицію протягом розумного періоду часу, не маючи при цій можливості її зміни. Жоден із цих запитів на роз’яснення не повинен бути спрямований на виправлення будь-яких початкових помилок, які впливають на проведення тендеру або спотворюють конкуренцію.

12.6. Замовник має право відвідати приміщення та оглянути запаси учасників тендеру, чиї пропозиції були попередньо відібрані перед остаточним відбором. Цей крок може бути включений до рішення Замовника, якщо спроможність учасника не буде визнана адекватною або сумісною із складеною в тендерній документації.   

12.7. Учасник тендеру буде визнаний переможцем, якщо його тендерна пропозиція відповідає технічним вимогам, є найбільш економічно вигідною, беручи до уваги якість запропонованих послуг та ціну тендеру.

12.8. Замовник має право обрати переможця тільки на всю лотів/лоту.

12.9. Тендерні пропозиції будуть оцінюватися за наступними критеріями:

  • Відповідність умовам, передбаченим тендерним оголошенням.

  • Відповідність правилам та умовам Замовника.

  • Цінова конкурентоспроможність.

  • Спосіб та порядок поставок: терміни виконання, наявні запаси тощо.

  • Підтверджений досвід роботи у відповідній сфері діяльності: копії договорів, рекомендацій тощо.

  • Умови оплати.

13. Підписання договору.

13.1. Договір, який підлягає підписанню з переможцем тендеру, надається Замовником. Договір є стандартним та відображає вимоги Замовника та його донорів.

13.2. протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання договору обраний постачальник зобов’язаний його підписати.

13.3. Підписання договору створення через службу електронного документообігу «Вчасно» ( Електронний Документообіг в Україні — Вчасно | vchasno.ua )

13.4. Якщо переможець тендеру не підпише договір протягом 3 (трьох) робочих днів, Замовник може визнати визнання даного учасника переможцем недійсним і визнати переможцем учасника, який посів інше місце. 

13.5. Учасники, які не виграли тендер, будуть проінформовані електронною поштою протягом 10 (десяти) робочих днів з дати обрання переможця.

13.6. Переможець тендеру буде повідомлений електронною поштою про те, що пропозиція прийнята. Перед підписанням договору між Замовником та переможцем тендеру Замовник може запросити у переможця додаткові документи, які ще не були надані разом із тендерною документацією.

13.7. Якщо переможець тендеру не надасть ці документи протягом 10 календарних днів з моменту повідомлення про визнання переможцем або якщо встановлено буде, що він надав неправдиву інформацію, він може бути дискваліфікованим, а визнання його переможцем недійсним.

14. Скасування тендерної процедури.

14.1. Скасування тендерної процедури може відбутися у наступних випадках:

  • Тендерна процедура була невдалою, тобто коли не було отримано адекватної, якісної чи фінансово прийнятої пропозиції або коли не було обґрунтованої відповіді.

  • Докорінно змінено технічні або економічні елементи проекту.

  • Виняткові природні або форс-мажорні природні властивості неможливі для нормального виконання проекту.

  • Усі технічно прийняті пропозиції перевищують наявний бюджет.

  • Під час процесу були виявлені суттєві помилки, порушення або дії шахрайства, зокрема там, де вони перешкодили добросовісній конкуренції.

 

Примітка:

За жодних умов Замовник не може бути притягнутий до відповідальності за будь-які збитки, включаючи, але не обмежуючись, збитки від запущеної вигоди, пов’язані з будь-яким чином зі скасуванням тендерної процедури. Публікація повідомлення про тендер не зобов’язує Замовника реалізувати оголошений тендер.

 

 

15. Виключення учасника з тендеру.

15.1. Замовник виключає з цієї процедури будь-якого учасника тендеру в одному з наступних випадків:

  •  Учасник намагається внести в оману інформацію, наведену в Особливих гарантіях учасника (Додаток № 4), перебуває в ситуації вказаних там або порушив ці гарантії.

  • Учасник намагається включити на персонал Замовника в процесі вивчення, уточнення, оцінки та порівняння тендерних пропозицій, отримати інформацію про процес входу або вплив на Замовника в його рішеннях про визначення переможця тендеру.

16. Зміст ніжного досьє.

16.1. Тендерне досьє містить такі елементи:

  • Ці Правила Тендеру.

  • Додаток 1 – Технічні специфікації.

  • Додаток 2 – Місця поставки.

  • Додаток 3 – Профіль учасника та анкета.

  • Додаток 4 – Особливі гарантії учасника.

Пропозиція постачальника 1 Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3 Додаток 4


Останні публікації цього розділу:

Місцева закупівля колотих дров

Закупівля та встановлення бойлерів

DiXi Group шукає постачальника обладнання для забезпечення стабільної роботи в умовах вимкнень електроенергії

Відкритий тендер із закупівлі комп'ютерної техніки в рамках проєкту “СВОЇ: Коворкінг для ВПО в селі Недобоївці”

Запит цінових пропозицій на закупівлю товарів для програмної діяльності

Закупівля послуг з ремонту дитячих центрів в Донецькій та Дніпропетровській областях