Тендер на логістичні послуги в межах програми «ВідНОВА:UA»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
shum2021

tender_ntylth(8) закупівля послуг
Тендер на логістичні послуги в межах програми «ВідНОВА:UA»

ГО « Молодіжний центр «ШУМ» оголошує тендер на логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування учасників під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжного обміну «ВідНОВА:UA».

Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всесвітній молодіжний центр, UNDP в України у партнерстві з ГО «Молодіжний центр Волині» за фінансування урядів Данії та Японії.

 

НАЗВА ПОСЛУГ: логістичні послуги з організації проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду та страхування під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області в рамках програми  «ВідНОВА:UA».

 

  1. ПРОЖИВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ

Завдання: Організувати проживання 28 осіб ( 23 учасники та 5 організаторів) під час обмінного візиту в м. Кролевець. Сумської обл. з 03.09.24р. по 07.09.24р.

Вимоги до умов проживання:

  • Місце надання послуг в м. Кролевець Сумської області;
  • Двомісні та тримісні номери рівня «стандарт» чи «економ»;

Поселення не дозволяється у готелях чи інших помешканнях класом вище за «три зірки»;

  • Можливість пізнього заселення та раннього виселення;
  • Доступ до укриття на території готелю, де проживають учасники, чи в приміщення, що знаходиться в пішій доступності.
  • Розрахунок безготівковий.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ

Завдання: Організувати харчування для 35 учасників з 03.09.24р. по 07.09.24р.  (по 5 сніданків, 5 обідів, 5 вечерь , 10 кава брейк)  під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської обл.

Основні вимоги:

  • Місце надання послуг м. Кролевець Сумської обл.;
  • Меню повинне бути різноманітним та повноцінним;
  • Приміщення закладу харчування та технологічні процеси приготування їжі мають відповідати вимогам Закону України;
  • Зручне розташування та наявність в будівлі або поблизу укриття.
  • Розрахунок безготівковий.
  1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО СУПРОВОДУ (ПРОЇЗД ДО МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДУ»

Завдання: Організувати відшкодування вартості проїзду 23 учасників під час обмінного візиту в м. Шостка Сумської області.

Вимоги до надання послуг:

  • Відшкодування вартості проїзних квитків учасникам заходу в обидва напрямки за умови надання будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, службове посвідчення та інше);
  • Допускаються квитки на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус/маршрутне таксі;
  • Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть надані учасниками;
  • Авансування зворотних квитків не допускається;
  • Відшкодування по чеках на пальне не проводиться;
  • Відшкодування авіа-квитків для участі у заходах не проводиться;
  • Планова середня вартість витрат на одного учасника 5 -денного молодіжного обміну в обидва боки складатиме орієнтовно –

 

  1. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАХУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОБМІНУ

Завдання: Організувати страхування 30 учасників під час обмінного візиту в м. Кролевець Сумської області.

Вимоги до надання послуг:

  • Страхування 30 учасників від нещасних випадків.

 

ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ:

  1. Надати цінову пропозицію відповідно до завдання (вартість послуг в гривнях, лише безготівкова оплата);
  2. Реєстраційні документи (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку), наявність відповідних КВЕДів;
  3. Доступ до укриття на території готелю, де проживають учасники чи в приміщенні, що знаходиться в пішій доступності;
  4. Наявність раннього та пізнього заселення;
  5. Запропоноване меню харчування.

 

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

  1. Вартість послуг;
  2. Відстань від готелю до об’єкту відновлення ( 1 км і менше – 25 балів, від 1 км– до 5 км – 15 балів, 5–10 км –10 балів, більше 10 км – 0 балів);
  3. Доступ до укриття ( на території готелю – 25 балів, до 400 м – 15 балів, 500-800 м – 10 балів);
  4. Відстань від точки харчування до об’єкту відновлення (доставка до об’єкту – 20 балів, до 1000м – 15 балів, 1000 м і більше – 10 балів).

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у тендері:

  • Цінова пропозицію відповідно до завдання;
  • Реєстраційні документи (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку), наявність відповідних КВЕДів;
  • Запропоноване меню харчування.

 

 

Кінцевий термін подачі документів 15.08.2024 року  (включно).

Пропозиції та документи надсилати на e-mail: [email protected]  з темою листа «Тендер на логістичні послуги в рамках програми «ВідНОВА:UA»

_

Контактна особа: Тетяна Рекун +380671300816


Останні публікації цього розділу:

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі швейного обладнання

Набір до програми Impact Business Accelerator

Тендер на постачання столів, стільців, лав

Тендер ОПОРИ на соціологічне дослідження

Закупівля послуг харчування

Закупівля мобільних зерносушарок для субреципієнтів Програми USAID «Врожай»