Тендер на місцеву закупівлю кондиціонерів з послугою установки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

photo_5318966776329000547_x (1)
Тендер на місцеву закупівлю кондиціонерів з послугою установки

 Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує конкурс на місцеву закупівлю кондиціонерів з послугою установки у рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримки UNICEF. 

Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції ЦП Кондиціонери. 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Березень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»). 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання кондиціонерів з послугою установки.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Тендерній пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

4.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної Цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення Цінової пропозиції учасника: 

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії Цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції. 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Зирянова Катерина Геннадіївна, пров. Братів Шеметів 17а.

Моб. 0960309323.

e-mail: [email protected]

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: 

«12» березня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки