Тендер на на закупівлю послуг виїзного ресторанного обслуговування
ЗАВЕРШЕНО
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, оголошує тендер на закупівлю послуг виїзного ресторанного обслуговування (кейтерингу) для забезпечення заходів з проведення семінарів та тренінгів для реалізації проекту*.
Проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW).
У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації: Маріупольська спілка молоді, Надія і житло для дітей, Партнерство «Кожній дитині», СОС Дитячі Містечка, та Соціальна синергія.
Вимоги до виконання послуги:
Послуги виїзного ресторанного обслуговування (кейтерингу):
1. Доставка проводиться силами , засобами і за рахунок Постачальника
2. Продукція запаковується належним чином силами, засобами і за рахунок Постачальника
3. Постачальник забезпечує обслуговування під час заходу
4. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДЕСТ(ГОСТ)ів та ТУ на таку продукцію
5. Кожна партія продукції повинна мати відповідні супровідні документи: рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, сертифікат якості, або декларацію відповідності.
Перелік та кількість послуг виїзного ресторанного обслуговування , які необхідно буде виконати:
• Кава-пауза1 – близько 1300 шт. в період з листопада 2019 року по вересень 2020року
• Кава-пауза2 – близько 1300 шт. в період з листопада 2019 року по вересень 2020року
• Обід комплексний – близько 1300 шт. в період з листопада 2019 року по вересень 2020року
До участі в тендері запрошуються:
– фізичні особи-підприємці;
– юридичні особи, організації.
Умови доставки:
6. Доставка проводиться силами і засобами Постачальника
7. Необхідно, щоб постачальник розробив «сигнальний примірник», з яким буде звірятися якість партії виготовлених матеріалів
8. Кожен макет у нанесеному вигляді повинен бути узгоджений з Замовником та відповідати специфікації.
9. Кожна партія товару повинна мати відповідні супровідні документи та сертифікати якості
Дата доставки: дати поставки узгоджуються з замовником відповідно до графіку проведення заходів, що
забезпечуються харчуванням.
Місце доставки: доставку необхідно буде організувати на 4 адреси: Донецька область
м. Бахмут
м. Соледар
м. Сіверськ
м. Слов`янськ
Склад тендерної пропозиції:
1) Тендерна пропозиція має надаватись у формі технічної та цінової пропозиції
2) Перелік документів, які Заявники повинні надати надати до тендерної пропозиції:
Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (Дата, ПІБ та посада, назва компанії, адреса, телефон, email, чинність заявки (мінімум 30 днів), підпис та печать);
Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку;
Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
Будь-які інші документи, що можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи тощо);
Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.
Правила оформлення тендерної пропозиції учасниками:
1) Для того, щоб взяти участь у тендері, отримати специфікації і детальну інформацію, а також надати свої пропозиції, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: [email protected] ставлячи у копію [email protected]
2) До тендерної пропозиції повинні додаватись документи (скановані копії), які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність, крім ФОП).
3) Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4) Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5) До участі у оцінці тендерних пропозицій тендерним комітетом допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення. Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
6) Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням всіх податків (ціна брутто).
7) Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну адресу [email protected] ставлячи у копію [email protected]
Комерційні пропозиції просимо надати:
– до 12.00 год. 08 листопада 2019 року.
Відкриття пропозицій та визначення переможців тендеру відбудеться:
– о 15.00 год. 08 листопада 2019 року
Методика обрання переможця тендеру.
Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій тендерним комітетом обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною, та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів, наступних за останнім днем приймання тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 2 календарні дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам тендеру електронною поштою.
*Юридична назва проекту «Соціальна інфраструктура для внутрішньо-переміщених родин»