Тендер на надання послуг перекладу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер на надання послуг перекладу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на  надання послуг перекладу в межах проєкту «Трансформаційне відновлення для безпеки людини в Україні», що фінансується Програмою розвитку ООН.  

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг перекладу (письмового, усного послідовного) на/з англійської мови для реалізації проєктної діяльності Програми протягом грудня 2024 — лютого 2025 року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги перекладу (письмового, усного послідовного, перекладу медіаконтенту) на/з англійської мови під час проведення заходів (онлайн, по всій території України та закордоном). Детальні параметри тут

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які: 

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/CV/документ, що підтверджує досвід надання послуг; комерційна пропозиція згідно з ТЗ; 
  • заповнені українською мовою; 
  • закріплені підписом та печаткою; 
  • вчасно надіслані електронною поштою. 

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 8 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги перекладу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. 

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ. 

Участь в тендері можуть брати фізичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи. 

Для фізичних осіб — до заявки додається: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код. 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).  

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта. 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція. 
  • Готовність забезпечувати надання послуг у визначені терміни. 
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.  
  • Якість надання послуг.  
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.  

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Мілени Комар за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запит на надання послуг з забезпечення логістичної, координаційної та організаційної експертизи для міжнародних торгових місій і зернових заходів

Конкурс на закупівлю телевізора

Конкурс на закупівлю ноутбука

Конкурс на закупівлю акустичного комплексу

Закупівля послуг з проживання в готелі, оренди конференц-зали, харчування.

Конкурс на закупівлю сонячних панелей та комплектуючого обладнаднання до них