Тендер на надання послуг райтера-аналітика
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг райтера-аналітика в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
МЕТА
Вибір фахівців для надання послуг з підготовки аналітичних документів та написання текстів українською і англійською мовами для Верховної ради для забезпечення проєктної діяльності Програми на постійній основі впродовж 6 місяців.
ОПИС ПОСЛУГ
Обрані підрядники надаватимуть послуги з підготовки аналітичних документів, тез виступів, текстових концептів для створення візуальних матеріалів, публікацій новин Верховної ради, створення інформаційного дайджесту англійською мовою, перегляду матеріалів для створення віжуалів англійською мовою.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів (шаблон за посиланням), а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи тощо;
- документи заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 28 лютого 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги райтера-аналітика РАНГ».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ (за вимогою проєкту).
Участь в тендері можуть брати фізичні особи, юридичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для Фізичних осіб — до заявки додається: скан-копія паспорту, ІНН та резюме, що відповідає суті послуг, щодо яких оголошено тендер.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у відповідній сфері.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ганни Асєєвої за електронною адресою: [email protected].