Тендер на надання послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інститут ветерана» оголошує тендер на надання послуг з друку та розміщення зовнішньої реклами в межах проєкту: «Гаряча лінія кризової підтримки», що фінансується «Українським фондом швидкого реагування», яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США
МЕТА: вибір фахівців, що спеціалізуються на виготовленні та розміщенні зовнішньої реклами.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з друку і розміщення реклами в метро Києва, а також на білбордах/сітілайтах Києва, Одеси та Дніпра
ТЕМАТИКА: підвищення рівня обізнаності цільових аудиторій у сфері надання безкоштовної психологічної підтримки
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи; перелік пропонованих рекламних бордів в середині вагонів метро в Києві та адреси розміщення білбордів/сітілайтів у Києві, Одесі та Дніпрі.
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 14 серпня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_зовнішня реклама».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інститут ветерана» на умові післясплати на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Розміщення зовнішньої реклами в місцях зосередження цільових аудиторій проєкту. Зовнішня реклама має розміщуватися в метро Києва, та на білбордах/сітілайтах Києва, Одеси та Дніпра. Реклама має розміщуватися в місцях зосередження громадян.
- Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.