Тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії у межах Програми «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
МЕТА: вибір фахівців для фасилітації стратегічної сесії для Апарату Верховної Ради України в очному форматі в травні 2024 року.
ОПИС ПОСЛУГ:
- Розробка програми сесії (травень 2024)
- Проведення сесії в очному форматі (травень 2024)
Вимоги до кандидатів:
- Ступінь магістра (або еквівалентний) з управління персоналом, психології, менеджменту чи іншої відповідної дисципліни;
- Два роки досвіду проведення тренінгів, семінарів та інших освітніх заходів;
- Знання української правової та політичної систем;
- Вільне володіння українською мовою;
- Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.
Правила оформлення тендерної пропозиції:
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, резюме, актуальні контакти трьох осіб, які можуть надати рекомендації;
- оформлені українською мовою;
- закріплені підписом або печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
Строки на надання тендерної пропозиції
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 19 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з фасилітації стратегічної сесії».
Вимоги до послуг та умови оплати
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).
Для фізичних осіб: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код
Критерії вибору переможців
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Лукашової, координаторки проєкту, за електронною адресою: [email protected]