Тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з фасилітації стратегічної сесії у межах Програми «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для фасилітації стратегічної сесії для Апарату Верховної Ради України в очному форматі в травні 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ:

  1. Розробка програми сесії (травень 2024)
  2. Проведення сесії в очному форматі (травень 2024)

Вимоги до кандидатів:

  • Ступінь магістра (або еквівалентний) з управління персоналом, психології, менеджменту чи іншої відповідної дисципліни;
  • Два роки досвіду проведення тренінгів, семінарів та інших освітніх заходів;
  • Знання української правової та політичної систем;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Попередній досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.

Правила оформлення тендерної пропозиції:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, резюме, актуальні контакти трьох осіб, які можуть надати рекомендації;
  • оформлені українською мовою;
  • закріплені підписом або печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

Строки на надання тендерної пропозиції

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 19 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з фасилітації стратегічної сесії».

Вимоги до послуг та умови оплати

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).

Для фізичних осіб: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код

Критерії вибору переможців

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Катерини Лукашової, координаторки проєкту, за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді