Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер tender ntylth(1)
Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з охорони території та офісу. 

МЕТА: вибір фахівців для забезпечення цілодобової охорони території та офісу на постійній основі щонайменше впродовж року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постійної цілодобової охорони території та офісу за адресою: Україна, м. Київ, вул. Ризька, 15. Команда складається з 4 осіб. Тривалість зміни 12 годин, ротації проводяться кожні 12 годин. 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів (шаблон за посиланням), а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи;
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 20 лютого 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з охорони території та офісу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ліни Покотило за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання для харчоблоків навчальних закладів Хмельницької області

Тендерна пропозиція щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів для виконання технічного завдання

Тендер на проведення семінарів із працевлаштування та кар’єрних консультацій

Конкурс бізнес-проєктів від програми CLEAR, Global Communities

Тендер на закупівлю обладнання для просторів / Invitation to participate in the Tender for the purchase of equipment for spaces

Закупівля матеріалів (двері, вікна) для проведення ремонтних робіт Народного дому с-ще Славське, Стрийського р- ну Львівської області