Тендер на надання послуг з організації заходів в м. Києві
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з організації заходів в м. Києві в межах проєкту «Зміцнення правдивості, прозорості та демократії: комплексна ініціатива у боротьбі з дезінформацією», що фінансується Міністерством закордонних справ, торгівлі та розвитку Канади (DFATD).
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з організації заходів в м. Києві на період листопад – грудень 2024 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з організації заходів в м. Києві на період 25-26 листопада, 2-3 грудня, 5-6 грудня, 9-10 грудня, 12-13 грудня 2024 року. Детальні параметри тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, детальна комерційна пропозиція, реєстраційні документи;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 19 листопада 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_організація заходів в м. Києві».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП – до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб – до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Світлани Сачко за електронною адресою: [email protected].