Тендер на надання послуг з оцінки ризиків та розробки антикризового плану комунікацій
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з оцінки ризиків та розробки антикризового плану комунікацій в межах проєкту для Органу Державного Контролю (ОДК), який створюється Міністерством здоров’я України за фінансової підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги USAID/SAFEMed «Безпечні, доступні та ефективні лікарські засоби для українців».
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з оцінки ризиків та розробки антикризового плану комунікацій протягом січня-лютого 2025 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть консультаційні послуги та послуги з розробки антикризового плану комунікацій, що включатимуть в себе:
- Вступ.
- Значення антикризового комунікаційного плану.
- Контекст і важливість.
- Аналіз можливих комунікаційних ризиків.
- Ознаки кризи та передумови для застосування заходів реагування.
- Класифікація криз за ступенем впливу та ймовірністю виникнення.
- Правила антикризової комунікації.
- Потенційні кризові ситуації: ключові повідомлення та заходи реагування.
- Оцінка ефективності антикризових заходів.
Детальний опис послуг тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи, документи, що підтверджують досвід у сфері надання послуг;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 10 січня 2025 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_антикризовий план».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати фізичні особи, фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.
Для фізичних осіб – до заявки додається: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.
Для ФОП – до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб – до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність забезпечувати надання послуг у визначені терміни.
- Якість надання послуг.
- Досвід роботи у сфері стратегічних комунікацій (мінімум 3 роки в державній та/або громадській сферах).
- Досвід аналітичної роботи з інформацією та створенням комунікаційних планів чи стратегій.
- Досвід успішної реалізації комунікаційних кампаній для широких цільових аудиторій.
- Достатній рівень обізнаності в галузі охорони здоров’я України.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Аліни Скорик за електронною адресою:[email protected].