Тендер на надання послуг з постачання канцелярських та господарських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender_tender_ntylth(1)
Тендер на надання послуг з постачання канцелярських та господарських товарів

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з постачання канцелярських та господарських товарів в межах діяльності Організації. 

МЕТА: вибір фахівців, що спеціалізуються на постачанні канцелярських та господарських товарів для забезпечення проєктної діяльності Організації на постійній основі щонайменше впродовж року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постачання канцелярських та господарських товарів. Детальна специфікація згідно з описом послуг тут.  

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які: 

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 30 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_постачання канцелярських та господарських товарів».  

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. 

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта. 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність надавати послуги та забезпечувати доставку товару у визначені терміни;
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможціввідбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Галини Ткаченко за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля комплексних послуг, пов’язаних із незалежним моніторингом та послуг моніторингу соціальних мереж

Запит на закупівлю портативного джерела живлення

Відкритий тендер із закупівлі двоярусних металевих ліжок

Тендер на послуги проведення тренінгів "HEAT" / Tender for HEAT trainings

Запит цінових пропозицій на закупівлю комп’ютерного обладнання

Відкритий тендер: Оренда транспортного засобу для переміщення команди проекту по м. Херсон та за його межами (WTF Одеса)