Тендер на надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення (ManageEngine та VMware)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirjob tender_ntylth(7)
Тендер на надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення (ManageEngine та VMware)

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення від ManageEngine та VMware для Верховної Ради України (ВРУ) в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір підрядників для надання послуг з постачання ліцензійного програмного забезпечення від ManageEngine та VMware для Верховної Ради України протягом листопада — грудня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ:  обрані підрядники надаватимуть послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення за наступною технічною специфікацією:

  1. Програмна продукція ManageEngine SharePoint manager Plus Professional Edition- Subscription Model, Annual subscription fee for 1 Farm / M365 Tenant (68104.31S) – 3 шт.
  2. Програмна продукція VMware Cloud Foundation 5 – 3-Year Prepaid Commit – Per Core (VCF-TD-TL-3P-C), з розширенням Vmware vDefend firewall (ANS-VMW-FW-B) (bundle)- 712 шт.
  3. Програмна продукція Support/Subscription VMware Horizon 8 Enterprise Add-on: 10 Pack (CCU) на 3 роки. (Не включає vSphere, vCenter і vSAN (HZ8-ENC-A10-3Y-TLSS-C)) – 30 шт.

Детальний опис програмного забезпечення тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 8 листопада 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_ліцензії для ВРУ_4».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Юрія Хорунжого за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти

Pro-Integrity Grant Program "Business Integrity" / Гранти від Pro-Integrity «Доброчесність бізнесу»

Тендер на надання послуг з організації заходів у м. Львові та Львівській області

Тендер на надання послуг з проведення тематичних воркшопів/тренінгів для комітетів ВРУ

Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів