Тендер на надання послуг з промоції проєктних матеріалів та заходів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на послуги з промоції проєктних матеріалів та заходів в межах проєкту «Трансформаційне відновлення для безпеки людини в Україні», що фінансується Програмою розвитку ООН.
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з промоції інформаційних матеріалів та заходів проєкту для підвищення їх видимості та залучення цільової аудиторії протягом грудня 2024 року — лютого 2025 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги з промоції 9 інфографіків, 3 відео та 5 онлайн-заходів.
Детальне технічне завдання тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; детальна комерційна пропозиція відповідно до ТЗ; реєстраційні документи; CV/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 8 грудня 2024 року на пошту [email protected]з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_промоція матеріалів».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Підтверджений досвід проведення digital-кампаній (мінімум 2 роки).
- Досвід роботи з соціальними мережами та рекламними кабінетами.
- Досвід промоції освітніх/соціальних проєктів.
- Розуміння специфіки просування контенту для бізнес-аудиторії.
- Навички аналітики та оптимізації рекламних кампаній.
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність надавати послуги у визначені терміни.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Мілени Комар за електронною адресою: [email protected].