Тендер на надання послуг з проведення інформаційно рекламної кампанії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender(2)
Тендер на надання послуг з проведення інформаційно рекламної кампанії

Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра»

оголошує тендер на надання послуг з проведення інформаційно рекламної кампанії

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 15 лютого 2022 року.

Мета та предмет тендеру:

Реалізація компонентів або всієї інформаційно-рекламної кампанії, яка буде сприяти збільшенню обізнаності про діяльність Національної гарячої лінії з питань наркозалежності та ЗПТ та Національної Гарячої Лінії з питань вірусних гепатитів, та зростанню числа звернень на Гарячі Лінії.

Заплановано, що рекламна кампанія включатиме:

- Виготовлення та розміщення банерів та контекстних посилань, які мотивуватимуть до звернень на Гарячу Лінію на сайтах, контент буде вказувати на симптоматику наркозалежності – наприклад, сліди від уколів, сліди від ін’єкцій, трофічні виразки, розширені зіниці, звужені зіниці.

- Розробка телеграм-бота, який популяризуватиме Національну Гарячу Лінію з питань наркозалежності та ЗПТ й сприятиме зростанню числа звернень від споживачів ін’єкційних наркотиків та їх близьких

- Поширення інформації про роботу чат-бота в Телеграм на тематичних майданчиках

-Таргетингова реклама в Facebook, цільовою аудиторією якої є люди, які живуть з наркозалежністю, пацієнти замісної підтримувальної терапії та їх близькі. Мета рекламної кампанії – зібрати підписників на сторінку Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ та мотивувати людей до звернень на Гарячу Лінію.

В якості креативів попередньо планується використовувати вже створені раніше відео за участю пацієнтів ЗПТ, відео, які будуть створені в рамках реалізації проєкту та дописи, які популяризуватимуть нашу діяльність

-Таргетингова реклама в Facebook. Мета рекламної кампанії – збільшеня числа підписників та числа звернень на Національну Гарячу Лінію з питань вірусних гепатитів.

Цільова аудиторія – люди, які цікавляться лікування вірусних гепатитів, їх близькі.

В якості креативів попередньо планується використовувати дописи сторінки.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Учасників просимо надсилати пропозиції, що містять інформацію у форматі, вказаному у попередньому пункті або у вигляді рахунку (з підписом відповідальної особи та печаткою (якщо є).

Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру, а також за

мінімальною ціновою пропозицією.

Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду у розділі «новини».

Винагородою переможцю тендеру буде розміщення замовлень у 2022 році.

Кінцевий термін надання заявок – 01.03.2022

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: [email protected].

Контактна особа: Катерина Грицаенко, тел.: +380671798858 [email protected], Оксана Яновська, тел.: +380504493409, [email protected].

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Послуги з організації проведення онлайн навчання для директорів та адміністративного персоналу 30 закладів професійної освіти (90 осіб)

Конкурс «Навички для інклюзивності» серед закладів ПТО

Тендер із постачання 2000 непродовольчих наборів для використання під час роботи з вразливими групами в громадах в ході реалізації Проєкту.

Тендер із постачання палива (бензин марки А-95 та дизельне пальне) для використання в ході реалізації Проєкту.

Закупівля послуг тренерів для проведення тренінгів у м. Ужгород

SDG Лабораторія зеленої журналістики