Тендер на надання послуг з проведення інформаційно рекламної кампанії
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра»
оголошує тендер на надання послуг з проведення інформаційно рекламної кампанії
Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
Дата оголошення тендеру: 15 лютого 2022 року.
Мета та предмет тендеру:
Реалізація компонентів або всієї інформаційно-рекламної кампанії, яка буде сприяти збільшенню обізнаності про діяльність Національної гарячої лінії з питань наркозалежності та ЗПТ та Національної Гарячої Лінії з питань вірусних гепатитів, та зростанню числа звернень на Гарячі Лінії.
Заплановано, що рекламна кампанія включатиме:
- Виготовлення та розміщення банерів та контекстних посилань, які мотивуватимуть до звернень на Гарячу Лінію на сайтах, контент буде вказувати на симптоматику наркозалежності – наприклад, сліди від уколів, сліди від ін’єкцій, трофічні виразки, розширені зіниці, звужені зіниці.
- Розробка телеграм-бота, який популяризуватиме Національну Гарячу Лінію з питань наркозалежності та ЗПТ й сприятиме зростанню числа звернень від споживачів ін’єкційних наркотиків та їх близьких
- Поширення інформації про роботу чат-бота в Телеграм на тематичних майданчиках
-Таргетингова реклама в Facebook, цільовою аудиторією якої є люди, які живуть з наркозалежністю, пацієнти замісної підтримувальної терапії та їх близькі. Мета рекламної кампанії – зібрати підписників на сторінку Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ та мотивувати людей до звернень на Гарячу Лінію.
В якості креативів попередньо планується використовувати вже створені раніше відео за участю пацієнтів ЗПТ, відео, які будуть створені в рамках реалізації проєкту та дописи, які популяризуватимуть нашу діяльність
-Таргетингова реклама в Facebook. Мета рекламної кампанії – збільшеня числа підписників та числа звернень на Національну Гарячу Лінію з питань вірусних гепатитів.
Цільова аудиторія – люди, які цікавляться лікування вірусних гепатитів, їх близькі.
В якості креативів попередньо планується використовувати дописи сторінки.
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:
– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Учасників просимо надсилати пропозиції, що містять інформацію у форматі, вказаному у попередньому пункті або у вигляді рахунку (з підписом відповідальної особи та печаткою (якщо є).
Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру, а також за
мінімальною ціновою пропозицією.
Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду у розділі «новини».
Винагородою переможцю тендеру буде розміщення замовлень у 2022 році.
Кінцевий термін надання заявок – 01.03.2022
Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: [email protected].
Контактна особа: Катерина Грицаенко, тел.: +380671798858 [email protected], Оксана Яновська, тел.: +380504493409, [email protected].
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.