Тендер на надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-ntylth3
Тендер на надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги.

МЕТА: вибір підрядників для надання послуг з проведення тренінгу з домедичної допомоги в умовах війни на період червень-липень 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з проведення тренінгу з домедичної допомоги в онлайн або офлайн форматі, в м. Києві, для 130 осіб.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 12 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_ проведення тренінгу».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Карини Роман, HR-асистентки, за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Закупівля техніки для ресурсного центра

Тендер на закупівлю послуг наставників/ць (проєкт CARE WLiE)

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ № 95 м. Миколаїв.

Тендер із закупівлі електровелосипедів

Моніторинг гуманітарного проекту

Тендер на готельні та конференц послуги по Україні від НДІ