Тендер на надання послуг з прибирання офісного приміщення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender_ntylth8
Тендер на надання послуг з прибирання офісного приміщення

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з прибирання офісного приміщення на постійній основі. 

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з прибирання офісного приміщення на постійній основі впродовж року щонайменше. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з прибирання офісного приміщення та прибудинкової території відповідно до технічного завдання замовника. Детальні параметри тут

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ 

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які: 

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід у сфері надання послуг; 
  • заповнені українською мовою; 
  • закріплені підписом та печаткою; 
  • вчасно надіслані електронною поштою. 
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ 

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 30 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з прибирання». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ 

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. 

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта. 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ 
  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможціввідбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Олександра Возного за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

"Відвага до бізнесу" оголошує набір навчальних груп

Закупівля: Високоточні терези (Медичні ваги)

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Запит цінових пропозицій на логістичну підтримку Стратегічної зустрічі ITOCA у Львові (для представників Дніпра)

Тендер із закупівлі послуги з виготовлення меблів

Запит цінових пропозицій на логістичну підтримку Стратегічної зустрічі ITOCA у Кропивницькому