Тендер на надання послуги з розробки візуального контенту
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з розробки візуального контенту в межах проєкту «Трансформаційне відновлення для безпеки людини в Україні», що фінансується Програмою розвитку ООН.
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з створення візуального контенту про історії успіху бенефіціарів ПРООН, можливості для ММСБ від ПРООН впродовж грудня 2024 — лютого 2025 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з виробництва відео, адаптації контенту та створення інфографік. Детальний опис послуг тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; комерційна пропозиція з детальним розрахунком вартості послуг; портфоліо/СV/документ, що підтверджує досвід надання послуг у сфері;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 8 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_розробка візуального контенту».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
- Мінімум 2 роки досвіду у створенні різноманітного візуального контенту (відео, інфографіки та інші візуальні матеріали).
- Портфоліо з щонайменше 3 подібними проєктами.
- Досвід роботи з міжнародними організаціями буде перевагою.
- Вільне володіння українською та англійською мовами.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Мілени Комар за електронною адресою: [email protected].