Тендер на обрання постачальників конференц-послуг
ЗАВЕРШЕНО
Український Жіночий Фонд (УЖФ) оголошує відкритий тендер на постачання послуг із забезпечення і проведення заходів поточних програм та проєктів Фонду у м. Київ та в областях України у 2021 році.
Учасники тендеру: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід забезпечення проведення заходів для громадських організацій та благодійних фондів.
Під час карантину у зв’язку з пандемією COVID 19 постачальник, який надаватиме Українському Жіночому Фонду послуги забезпечення проведення заходів (публічних заходів / тренінгів / семінарів), бере на себе відповідальність за якість надання послуг та їх безпечність для учасників заходів, а також гарантує дотримання правил та норм безпеки, визначених Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я / ВООЗ та Міністерством Охорони Здоров’я України / МОЗ, з метою мінімізації ризиків поширення захворювання на COVID 19.
Звертаємо увагу на те, що УЖФ шукає кількох постачальників, які забезпечуватимуть проведення заходів у різних областях України. Перевага буде надана постачальникам, які можуть забезпечити проведення заходів у більше, ніж одній області.
Обсяг роботи та терміни:
Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з кожним постачальником буде укладено договір, за яким протягом року постачальник забезпечуватиме проведення різноманітних заходів (конференції, тренінги, зустрічі), а саме здійснить наступні роботи:
- Забезпечення відповідних умов та засобів для дотримання правил безпеки учасників, обумовлених карантином;
- Організація місця проведення заходу та необхідного обладнання (ноутбук, проєктор, відеозв`язок, екран, фліпчарт тощо – за потреби);
- Забезпечення харчуванням (кава-паузи, обіди, вечері) для учасниць/ків заходів;
- Забезпечення проїзду учасниць/ків по місту, області (за потреби);
- Забезпечення реєстрації учасниць/ків;
- Забезпечення поселення учасниць/ків (за потреби);
- Забезпечення компенсації проїзду учасниць/ків (за потреби);
- Забезпечення необхідними канцтоварами (папір для фліпчарту, маркери, скотч, стікери, блокноти, ручки тощо – за потреби);
- Друк роздаткових матеріалів (за потреби);
- Організація фото- та відеозйомки (за потреби).
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
- Досвід забезпечення проведення конференцій, тренінгів, семінарів, презентацій, робочих зустрічей та круглих столів, конференцій, навчальних поїздок тощо;
- Досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами.
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
- Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника та розрахунок вартості послуг;
- Попередній досвід постачальника у виконанні подібних завдань – список 5 організацій, яким було надано послуги з проведення заходів протягом останніх 2-х років.
- Для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 12 березня 2021 року включно із позначкою до теми листа «Конференц-послуги».