Тендер на організацію 3-денного тренінгу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ukrngo.coalition

Tender_Training
Тендер на організацію 3-денного тренінгу

Громадська спілка «Коаліція НУО з протидії торгівлі людьми» в межах реалізації проєкту «Знаю. Вмію. Практикую: посилення жіночих ініціатив у сфері запобігання та протидії ґендерно зумовленому насильству в територіальних громадах Дніпропетровської, Запорізької та Миколаївської областей під час збройного конфлікту», що реалізується  у партнерстві з International Rescue Committee (IRC) за підтримки Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) , оголошує відкритий тендер на організацію проведення триденного тренінгу.

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.

Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування, послуги з організації трансферу учасниць/ків 02-05.10.2024р.

Строк постачання товарів/надання послуг: жовтень 2024 року.

Місце надання послуг: в територіальних межах Закарпатської області. Максимальна відстань від м. Ужгород – 30 км.

Перелік документів, які мають бути надані:

  • Тендерна пропозиція, заповнена за зразком Додаток 1 (лише ті клітинки, які позначені жовтим кольором).
  • Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).
  • Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку –  Витяг з реєстру платників єдиного податку).
  • Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конференц-зали, зали для приймання їжі, тощо).
  • Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).

Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]

Термін надання тендерних пропозицій:

З 24 по 27 вересня 2024 року

Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій:

27 вересня 2024 року,  18.00 година

Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.

Контактна особа:  [email protected]

Критерії оцінювання пропозицій:

1.     Вартість послуг – 50%

2.     Місцезнаходження готелю – 25%

3.     Пропозиція відповідає технічним вимогам – 15%

4.     Умови оплати – 10%.

Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:

Послуги з проживання

Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 3 (три) ночі для 25 учасників тренінгу (12 двомісних з окремими ліжками та 1 одномісний номер)

Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi, має бути забезпечено генератором.

Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.

Послуги з оренди конференц-зали для проведення тренінгу

Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу, який вміщує не менше 25 осіб, на всю тривалість тренінгу (3 дні) .

Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків тренінгу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати можливість для організації кави-перерв, з доступом до санвузла.

Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення тренінгів (фліпчарт, проектор, екран), а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням, та забезпечити канцелярськими приладами (папір для фліпчарта, маркери, бейджи, паперовий скотч, ножиці, стікери, тощо)

Послуги з харчування учасниць/ків тренінгу.

Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць тренінгу і кава-пауз протягом трьох триденних тренінгів по 25 учасників (специфікація надається)

 

Орієнтовна програма організації харчування:

Найменування

 Час 

Кількість учасниць/ків 

Орієнтовний опис

1 день

Кава-пауза 1

з 15:00 до 15:30

25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво/цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

25 осіб

Порційна подача страв/комплексна вечеря

2 день

Кава-пауза 1

з 11:00 до 11:30

      25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

        25

Порційна подача страв/Комплексний обід

Кава-пауза 2

з 16:00 до 16:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

        25

Порційна подача страв/Комплексна вечеря

3 день

Кава-пауза 1

з 11:00 до 11:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

        25

Порційна подача страв/Комплексний обід

Кава-пауза 2

з 16:00 до 16:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

 

4 день

з 19:00 до 20:30

       25

Порційна подача страв/Комплексна вечеря

Кава-пауза 1

з 11:00 до 11:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

              25

Порційна подача страв

 

Послуги з організації проїзду

Учасник тендеру повинен організувати трансфер з вокзалу м. Ужгорода до місця проведення тренінгу та в зворотньому напрямку.

 

Додатки:

Оголошення Тендер

Додаток_1_Фінансова_та_технічна_пропозиція  


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту