Тендер на організацію 3-денного тренінгу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ukrngo.coalition

Tender_Training
Тендер на організацію 3-денного тренінгу

Громадська спілка «Коаліція НУО з протидії торгівлі людьми» в межах реалізації проєкту «Знаю. Вмію. Практикую: посилення жіночих ініціатив у сфері запобігання та протидії ґендерно зумовленому насильству в територіальних громадах Дніпропетровської, Запорізької та Миколаївської областей під час збройного конфлікту», що реалізується  у партнерстві з International Rescue Committee (IRC) за підтримки Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) , оголошує відкритий тендер на організацію проведення триденного тренінгу.

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.

Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування, послуги з організації трансферу учасниць/ків 02-05.10.2024р.

Строк постачання товарів/надання послуг: жовтень 2024 року.

Місце надання послуг: в територіальних межах Закарпатської області. Максимальна відстань від м. Ужгород – 30 км.

Перелік документів, які мають бути надані:

  • Тендерна пропозиція, заповнена за зразком Додаток 1 (лише ті клітинки, які позначені жовтим кольором).
  • Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).
  • Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку –  Витяг з реєстру платників єдиного податку).
  • Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конференц-зали, зали для приймання їжі, тощо).
  • Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).

Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]

Термін надання тендерних пропозицій:

З 24 по 27 вересня 2024 року

Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій:

27 вересня 2024 року,  18.00 година

Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.

Контактна особа:  [email protected]

Критерії оцінювання пропозицій:

1.     Вартість послуг – 50%

2.     Місцезнаходження готелю – 25%

3.     Пропозиція відповідає технічним вимогам – 15%

4.     Умови оплати – 10%.

Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:

Послуги з проживання

Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 3 (три) ночі для 25 учасників тренінгу (12 двомісних з окремими ліжками та 1 одномісний номер)

Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi, має бути забезпечено генератором.

Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.

Послуги з оренди конференц-зали для проведення тренінгу

Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу, який вміщує не менше 25 осіб, на всю тривалість тренінгу (3 дні) .

Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків тренінгу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати можливість для організації кави-перерв, з доступом до санвузла.

Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення тренінгів (фліпчарт, проектор, екран), а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням, та забезпечити канцелярськими приладами (папір для фліпчарта, маркери, бейджи, паперовий скотч, ножиці, стікери, тощо)

Послуги з харчування учасниць/ків тренінгу.

Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць тренінгу і кава-пауз протягом трьох триденних тренінгів по 25 учасників (специфікація надається)

 

Орієнтовна програма організації харчування:

Найменування

 Час 

Кількість учасниць/ків 

Орієнтовний опис

1 день

Кава-пауза 1

з 15:00 до 15:30

25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво/цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

25 осіб

Порційна подача страв/комплексна вечеря

2 день

Кава-пауза 1

з 11:00 до 11:30

      25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

        25

Порційна подача страв/Комплексний обід

Кава-пауза 2

з 16:00 до 16:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

з 19:00 до 20:30

        25

Порційна подача страв/Комплексна вечеря

3 день

Кава-пауза 1

з 11:00 до 11:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

        25

Порційна подача страв/Комплексний обід

Кава-пауза 2

з 16:00 до 16:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Вечеря

 

 

4 день

з 19:00 до 20:30

       25

Порційна подача страв/Комплексна вечеря

Кава-пауза 1

з 11:00 до 11:30

       25

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 13:00 до 14:00

              25

Порційна подача страв

 

Послуги з організації проїзду

Учасник тендеру повинен організувати трансфер з вокзалу м. Ужгорода до місця проведення тренінгу та в зворотньому напрямку.

 

Додатки:

Оголошення Тендер

Додаток_1_Фінансова_та_технічна_пропозиція  


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закпівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закупівлю товарів (стіл для переговорів, крісла конференційні, стіл - тумба під 3D принтер)

Тендер на закупівлю товарів (ноутбуки, багатофункціональний пристрій, принтер лазерний)

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Закупівля ITB 2025-131 від 28 березня в частині Лоту №84, Лоту№163, Лоту №164 скасована