Тендер на організацію дводенного заходу
Громадська спілка «Коаліція НУО з протидії торгівлі людьми» в межах реалізації проєкту «Знаю. Вмію. Практикую: посилення жіночих ініціатив у сфері запобігання та протидії ґендерно зумовленому насильству в територіальних громадах Дніпропетровської, Запорізької та Миколаївської областей під час збройного конфлікту», що реалізується у партнерстві з International Rescue Committee (IRC) за підтримки Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) , оголошує відкритий тендер на організацію проведення дводенного заходу.
До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.
Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування.
Строк постачання товарів/надання послуг: 03-04.02.2025 р.
Місце надання послуг: м. Київ (центральна частина міста).
Перелік документів, які мають бути надані:
• Тендерна пропозиція, заповнена за зразком Додаток 1 (лише ті клітинки, які позначені жовтим кольором).
• Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).
• Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку – Витяг з реєстру платників єдиного податку).
• Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конференц-зали, зали для приймання їжі, тощо).
• Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).
Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]
Термін надання тендерних пропозицій: З 08 по 22 січня 2025 року
Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій: 22 січня 2025 року, 18.00 година
Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.
Контактна особа: [email protected]
Критерії оцінювання пропозицій:
1. Місцезнаходження готелю – 50%
2. Вартість послуг – 25%
3. Пропозиція відповідає технічним вимогам – 15%
4. Умови оплати – 10%.
Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:
Послуги з проживання
Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 2 (дві) ночі для 80 учасників заходу (40 двомісних з окремими ліжками)
Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi, має бути забезпечено генератором.
Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.
Послуги з оренди конференц-зали для проведення заходу
Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу площею не менше 150 кв. м, який вміщує не менше 100 осіб, на всю тривалість заходу (2 дні). Конференц-зал має знаходитись в укритті.
Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків заходу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати місце для організації кави-перерв, з доступом до санвузла.
Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення заходу (фліпчарти, проектор, екран, мікрофон), а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням, та забезпечити канцелярськими приладами (папір для фліпчарта, маркери, паперовий скотч, ножиці, стікери, тощо).
Послуги з харчування учасниць/ків заходу
Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць заходу і кава-пауз протягом дводенного заходу: 03.02 – 80 учасників та 04.02 – 100 учасників (специфікація надається)
Орієнтовна програма організації харчування:
Найменування |
Час |
Кількість учасниць/ків |
Орієнтовний опис |
1 день |
|||
Вітальна кава-пауза |
з 09:30 до 10:00 |
80 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво/цукерки, канапки, фрукти. |
Кава-пауза 1 |
з 11:30 до 12:00 |
80 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
Обід
|
з 14:00 до 14:30 |
80 |
Порційна подача страв/Комплексний обід |
Фінальна кава-пауза |
з 16:00 до 17:00 |
80 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
2 день |
|||
Вітальна кава-пауза |
з 10:00 до 11:00 |
100 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
Кава-пауза 1 |
з 12:30 до 13:00 |
100 |
Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті). Печиво, цукерки, канапки, фрукти. |
Обід
|
з 14:30 до 15:30 |
100 |
Порційна подача страв/Комплексний обід |
Додаток_1_Фінансова_та_технічна_пропозиція