Тендер на організацію дводенного заходу

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ukrngo.coalition

Тендер
Тендер на організацію дводенного заходу

Громадська спілка «Коаліція НУО з протидії торгівлі людьми» в межах реалізації проєкту «Знаю. Вмію. Практикую: посилення жіночих ініціатив у сфері запобігання та протидії ґендерно зумовленому насильству в територіальних громадах Дніпропетровської, Запорізької та Миколаївської областей під час збройного конфлікту», що реалізується у партнерстві з International Rescue Committee (IRC) за підтримки Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) , оголошує відкритий тендер на організацію проведення дводенного заходу.

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані відповідно до законодавства України, мають досвід роботи у відповідній сфері, мають необхідну матеріально-технічну базу, здійснюють діяльність відповідно до КВЕД, що є предметом закупівлі, мають змогу надання послуг, що відповідають характеристикам, національним/міжнародним стандартам якості та безпеки.

Предмет закупівлі: послуги з проживання в готелі, послуги з оренди конференц-зали, послуги з харчування.

Строк постачання товарів/надання послуг: 03-04.02.2025 р.

Місце надання послуг: м. Київ (центральна частина міста).

Перелік документів, які мають бути надані:

• Тендерна пропозиція, заповнена за зразком Додаток 1 (лише ті клітинки, які позначені жовтим кольором).
• Свідоцтво про державну реєстрацію та/або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та/або витяг з єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ (копії).
• Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник/ця є платником єдиного податку – Витяг з реєстру платників єдиного податку).
• Інші документи, які можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, приблизне меню, фото готелю, конференц-зали, зали для приймання їжі, тощо).
• Текст наданих документів повинен бути чітким, читабельним, мати підпис та печатку учасника/ці (за наявності).

Заявки на участь приймаються в електронному вигляді на адресу: [email protected]

Термін надання тендерних пропозицій: З 08 по 22 січня 2025 року

Кінцевий термін для подачі тендерних пропозицій: 22 січня 2025 року, 18.00 година

Інше: Специфікації тендерних пропозицій учасників тендеру повинні бути еквівалентними заявленим вимогам. Вартість послуг в комерційних пропозиціях вказується в гривнях.

Контактна особа: [email protected]

Критерії оцінювання пропозицій:

1. Місцезнаходження готелю – 50%
2. Вартість послуг – 25%
3. Пропозиція відповідає технічним вимогам – 15%
4. Умови оплати – 10%.

Кількість та загальні вимоги щодо надання Послуг:

Послуги з проживання

Учасник тендеру повинен мати можливість забезпечити 2-місне розміщення в номерах типу стандарт на 2 (дві) ночі для 80 учасників заходу (40 двомісних з окремими ліжками)

Номери повинні бути забезпечені цілодобовим постачанням гарячої та холодної води, з індивідуальним санвузлом та безкоштовним Wi-Fi, має бути забезпечено генератором.

Обов’язкова наявність поблизу готелю або в приміщенні готелю укриття для перебування під час повітряної тривоги.

Послуги з оренди конференц-зали для проведення заходу

Учасник тендеру повинен мати можливість надати в оренду конференц-залу площею не менше 150 кв. м, який вміщує не менше 100 осіб, на всю тривалість заходу (2 дні). Конференц-зал має знаходитись в укритті.

Приміщення повинно бути достатнього розміру для комфортного розміщення учасниць/ків заходу, оснащене кондиціонером, світлим. Місце проведення повинно мати місце для організації кави-перерв, з доступом до санвузла.

Конференц-зала повинна бути оснащена обладнанням для проведення заходу (фліпчарти, проектор, екран, мікрофон), а також учасник повинен організувати технічну підтримку та інструктаж користування відповідним обладнанням, та забезпечити канцелярськими приладами (папір для фліпчарта, маркери, паперовий скотч, ножиці, стікери, тощо).

Послуги з харчування учасниць/ків заходу

Учасник тендеру повинен мати можливість надати послуги з харчування відповідно до узгодженого меню харчування учасниць заходу і кава-пауз протягом дводенного заходу: 03.02 – 80 учасників та 04.02 – 100 учасників (специфікація надається)

Орієнтовна програма організації харчування: 

Найменування

 Час 

Кількість учасниць/ків 

Орієнтовний опис

1 день

Вітальна кава-пауза

з 09:30 до 10:00

            80

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво/цукерки, канапки, фрукти.

Кава-пауза 1

з 11:30 до 12:00

            80

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 14:00 до 14:30

            80

Порційна подача страв/Комплексний обід

Фінальна кава-пауза

з 16:00 до 17:00

            80

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

2 день

Вітальна кава-пауза

з 10:00 до 11:00

            100

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Кава-пауза 1

з 12:30 до 13:00

            100

Напої на вибір: мінеральна вода; кава; чай (в асортименті); сік (в асортименті).

Печиво, цукерки, канапки, фрукти.

Обід

 

з 14:30 до 15:30

            100

Порційна подача страв/Комплексний обід

 

Додаток_1_Фінансова_та_технічна_пропозиція


Останні публікації цього розділу:

"Відвага до бізнесу" оголошує набір навчальних груп

Закупівля: Високоточні терези (Медичні ваги)

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Запит цінових пропозицій на логістичну підтримку Стратегічної зустрічі ITOCA у Львові (для представників Дніпра)

Тендер із закупівлі послуги з виготовлення меблів

Запит цінових пропозицій на логістичну підтримку Стратегічної зустрічі ITOCA у Кропивницькому