Тендер на організацію послуг з надання канцтоварів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ГО "Дуїт"

prostirtender tender 1 (10)
Тендер на організацію послуг з надання канцтоварів

Термін подачі тендерних пропозицій

Четвер, 25 серпня 2023

Адреса

м. Дніпро Дніпропетровська область

Максимальна сума тендеру (грн) – 33 300 грн

__________________________________________________________________________

Види послуг

Організація послуг з надання канцтоварів

Опис

Громадська організація «Дуїт» оголошує тендер з відбору постачальника канцтоварів в межах проєкту «Створення та розвиток Обласного молодіжного центру Дніпропетровської області на базі молодіжної громадської організації», який відбудуться протягом червня 2023 – грудня 2023 року у м. Дніпро Дніпропетровської області.

Проєкт впроваджується ГО «Дуїт» у рамках проєкту ПРООН “Підтримка громадянського суспільства та молоді”, що реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії. 

Опис очікуваних послуг:

Доставлення канцелярських товарів та витратних матеріалів для офісу у місті Дніпр протягом липня – грудня 2023 року. Детальна специфікація з уточненням кількості необхідних товарів:

 

Ручки і олівці:

Ручки: 100 штук різних типів (шарикові, гелеві, гелево-шарикові, роликові тощо).

Олівці: 30 штук (графітні олівці HB, 2B, 4B, кольорові олівці).

 

Блокноти і паперові товари:

Блокноти: 100 штук різних розмірів (А5, А6).

Нотатки: 1000 штук (малих самоклеючих).

 

Папір і друкована продукція:

Принтерний папір: 20 пачок (стандартний розмір А4).

Кольоровий папір: 10 пачок (стандартний розмір А4).

Листи фліпчарту: 100 штук.

Папір щільний А4 250г/м2 100 листів CRYSTAL Картон / Ватман для принтера: 4 пачки 

 

Клей та скотч:

Скотч малярний: 3 рулони.

 

Офісні скріпки і зажими:

Офісні скріпки: 200 штук (різних розмірів).

Скоби: 10 пач.

Інше:

Комплект чорнила ColorWay Canon PG-445/CL-446 (4х100мл) BK/С/M/Y (CW-CW445/CW446SET01) – 1 комплект

Плівка для ламінацій A4 (216х303) 70 мкм: 4 пачки 

 

Загалом, це перелік необхідних офісних товарів з визначеною кількістю для продуктивної роботи в офісному середовищі. Кількість товарів може бути змінена в залежності від розміру команди та їх потреб.

 

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  1. Можливість вибору канцтоварів на сайті та/або каталозі (де зазначено зображення товару, короткий опис та актуальна вартість).
  2. Вартість товарів (враховуючи доставку) 
  3. Наявність підтверджуючих документів і КВЕД

Повний пакет документів повинен містити:

  1. Заповнена форма
  2. Реєстраційні документи ФОП або юридичної особи.

Для юридичної особи прохання надати наступні скан-копії:

Довідку про реєстрацію платника податків.

Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

Свідоцтва про реєстрацію у державного реєстратора.

Свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку).

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Організація послуг з надання канцтоварів»).

Термін подачі: 25 серпня 2023 року . Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Контактна інформація:

Кобцев Сергій,
Виконавчий директор
Моб. тел.: +380 66 602 79 24
E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю зарядних станцій

Тендер на постачання наборів будівельних матеріалів

Закупівля послуг логістики і організації сервісів для івенту

Тендер на закупівлю котельні модульної твердопаливної транспортабельної

Тендер пропозицій на закупівлю послуг з організації та проведення освітнього та стратегічного офлайн-практикуму із підвищення ефективності та забезпечення стійкість результатів проєкту «Рівні»

Тендер на закупівлю шоломів віртуальної реальності