Тендер на організацію та матеріально-технічне забезпечення заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Відкритий тендер

Програми оптимальних технологій в охороні здоров’я (PATH)

Найменування послуг: «Організація та матеріально-технічне забезпечення заходів»

Україна, Київ

Розділ 1. ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ

20 жовтня 2016 року

  1. Організатор Тендеру: PATH – неприбуткова неурядова організація, головний офіс якої розташований в місті Сіетл, штат Вашингтон, США, за адресою: 2201 Westlake Ave, Suite 200, Seattle, Washington, USA; представництво РАТН у Києві розташоване за адресою: вул. Шота Руставелі, 25Б, м. Київ, 01033. Місією РАТН є покращення здоров’я людей в усьому світі шляхом вдосконалення технологій, зміцнення системи охорони здоров’я та заохочення до здорового способу життя.
  2. Тендерна документація включає наступні документи:

Розділ 1. Лист-запрошення.

Розділ 2. Інструкції учасникам.

Розділ 3. Технічна пропозиція – Технічне завдання.

Розділ 4. Фінансова пропозиція.

  1. За результатами тендеру буде відібрано 3 (три) компанії, які одержать право на укладення рамкового договору на організацію заходів. Інші, більш детальні, умови проведення тендеру визначено у тендерній документації, що додається.
  2. Пропозиції мають бути повними (включати усі позиції) відповідно до тендерної документації. Неповні пропозиції будуть відхилені. До розгляду приймаються лише ті пропозиції, що відповідають усім вимогам, вказаним в документах тендеру.
  3. Пропозиція у встановленому форматі, належним чином оформлена, а також додаткова інформація надсилаються поштовим відправленням (або надаються особисто) за такою адресою:

PATH

вул. Шота Руставелі, 25 Б, 01033 м. Київ, Україна

До уваги: Полуні Валентини

тел.:+38044 496 26 28, факс:+38044 496 26 27

електронна адреса для довідок: [email protected]

  1. Кінцевим терміном для отримання тендерних пропозицій за вказаною в п. 5 адресою встановлюється: 03 листопада 2016 р., 14:00 за місцевим часом. Пропозиції, які надійдуть пізніше зазначеного терміну, до розгляду прийматися не будуть.
  2. Конверти будуть відкриті у присутності представників Учасників, які виявлять бажання відвідати процедуру відкриття (при собі потрібно мати документ, що посвідчує особу), о 14:00 03 листопада 2016 р. за наведеною нижче адресою:

PATH

вул. Шота Руставелі, 25 Б, 01033 м. Київ, Україна

  1. Оголошення про тендер розміщуються Організатором на сайті: http://www.civicua.org/

Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких заявка/резюме учасників тендеру не надійшли/надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

Участю у тендері учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе зобов’язання їх належно виконувати.

Бажаємо Вам успіху!

Розділ 2. Інструкції для учасників тендеру

Вступ

  1. Придатні пропозиції
1.1    Учасник повинен мати легальну спроможність укладання контракту. 

1.2    Учасники не можуть бути пов’язані зараз або у минулому напряму чи будь-яким чином з компанією, чи з її філіями, що були залучені Організатором до надання консультативних послуг з проектування, розробки специфікацій або будь-яких документів, використаних при придбанні послуг, які буде закуплено в рамках цього запрошення до подання пропозицій. Учасники не можуть бути пов’язані із штатними співробітниками Організатора.

 

  1. Вартість послуг
2.1    Учасники самостійно несуть всі витрати на підготовку і подання своїх пропозицій, а також на проведення переговорів за Договором. Організатор не зобов’язаний приймати будь-яку пропозицію і залишає за собою право скасувати процес відбору в будь-який час до присудження Договору, при цьому в нього не виникатиме жодної відповідальності перед Учасником. 
  1. З’ясування щодо документів по Запиту пропозицій
3.1     У разі необхідності з’ясувань щодо тендерної документації очікуваний Учасник може звернутися до Організатора в письмовій формі або за допомогою електронної пошти на адресу Організатора, наведену у Запрошенні. Організатор відповість в письмовій формі або за допомогою електронної пошти на будь-який запит щодо з’ясування документів по Запиту пропозицій. 
  1. Поправки до документів по Запиту пропозицій
4.1    В будь-який час до кінцевого терміну подання пропозиції Організатор може модифікувати документи по Запиту пропозицій шляхом внесення поправок за власною ініціативою, або завдяки запиту очікуваного Учасника щодо надання з’ясувань. 

4.2    Щоб надати очікуваним Учасникам певний час для врахування поправки при підготовці їх заявок, Організатор, на свій розсуд, може подовжити кінцевий термін подання пропозиції.

Підготовка пропозиції

  1. Мова пропозиції
5.1    Пропозиція, підготовлена Учасником, а також вся кореспонденція та документація, що стосується обміну інформацією між Заявником та Покупцем, повинні вестися українською мовою. 
  1. Документи, що складають пропозицію.
    • Пропозиція, підготовлена Учасником, має включати наступні компоненти:
(a)     Технічна пропозиція, виконана відповідно до умов, вказаних в Розділі 3 тендерної документації;

 

(б)     Фінансова пропозиція, виконана відповідно до умов, вказаних в Розділі 4 тендерної документації.

 

 

  1. Ціни пропозиції
7.1    Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати, з урахуванням податків і зборів (окрім податку на додану вартість), що сплачуються або мають бути сплачені, страхування та усіх інших витрат.7.2    В тендерній пропозиції вказуються ціни за кожну одиницю послуг, вартість кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічній специфікації/технічному завданні (надалі – ТС/ТЗ), вартість кожної статті витрат згідно п. 7.1. цієї Інструкції, сума податків, та остаточно виводиться підсумкова ціна цінової пропозиції.

7.3    Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.

7.4    Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

7.5    Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни тендеру).

 

  1. Валюта пропозиції
8.1    Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України. 

8.2    Оплата за послуги здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України згідно з договором.

 

  1. Документи, що встановлюють придатність та кваліфікацію Учасника
9.1    Учасник повинен надати, як частину своєї пропозиції, чітко визначені у Додатку 2 до Листа-запрошення документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам.9.2    Документальне підтвердження кваліфікації Учасника для виконання договору у випадку акцепту його тендерної пропозиції, повинно, як правило, запевнити Замовника у тому, що:

а) Учасник має відповідні дозволи або ліцензії;

б) Учасник має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу;

в) Учасник має працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід;

г) Учасник має документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів терміном не менше трьох років;

д) Учасник є фінансово спроможним;

е) Учасник здійснює підприємницьку діяльність відповідно до положень його Статуту та інших реєстраційних документів.

 

9.3    Замовник має право запросити від будь-якого Учасника повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним критеріїв, встановленим у тендерній документації чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних підприємств, установ, організацій.

9.4    У разі відмови Учасника надати таке підтвердження чи одержання достовірної інформації щодо його невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, або факту надання у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію цього Учасника і визначає переможця тендеру серед тих Учасників, які залишились.

 

  1. Форма і зміст Технічної Пропозиції
10.1  Технічна пропозиція повинна бути підготовлена відповідно до умов та форм, вказаних в Розділі 3. 
  1. Фінансові пропозиції
11.1  Фінансова пропозиція повинна бути підготовлена відповідно до умов та форм, вказаних в Розділі 4. 
  1. Період дійсності пропозиції
12.1  Пропозиції залишаються чинними протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Організатором як така, що не відповідає умовам тендерної документації.12.2  До закінчення строку дії пропозиції Організатор має право вимагати від Учасника продовжити строк дії пропозиції на додатковий період часу. Запит та відповіді Учасника подаються засобами зв’язку з наступним письмовим підтвердженням.

 

  1. Формат та підписання пропозиції
13.1  Учасник підготує оригінал   пропозиції у відповідності до вимог специфікації.13.2  Оригінал пропозиції повинен бути надрукований або написаний незмивними чорнилами та підписаний Учасником чи особою (або особами) з належними повноваженнями для укладання Учасником договору. Усі сторінки пропозиції, окрім незмінної друкованої літератури, повинні бути завіреними особою чи особами, що ставлять свої підписи у договорі.

13.3  Будь-які вставки між рядків, затирання чи переписування вважатимуться дійсними лише у разі їх візування особою чи особами, що ставлять свої підписи у договорі.

Подання заявок

  1. Запечатування та позначення конверту
14.1  Учасник повинен запечатати оригінал пропозиції в конверт. Конверт повинен мати назву та адресу Організатора, назву предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення тендеру, назву та адресу Учасника для того, щоб конверт можна було повернути невідкритим у разі визнання його таким, що є “запізнілим”, а також номери контактних телефонів і eлектронну адресу. 
  1. Кінцевий термін подання пропозицій
15.1  Пропозиції повинні бути подані за адресою та не пізніше часу і дати, зазначених в листі-запрошенні. 
  1. Запізнілі пропозиції
16.1  Будь-яка пропозиція, отримана Організатором після кінцевого терміну подання пропозицій, визначеного в оголошенні про проведення тендеру, буде відхилена та повернена невідкритою Учаснику. 
  1. Модифікація та вилучення пропозицій
17.1  Учасник може модифікувати чи вилучати свою пропозицію після її подання, надаючи Організаторові письмове повідомлення про модифікацію із заміною чи вилученням пропозиції до закінчення кінцевого терміну, визначеного для подання пропозицій. 

17.2  Повідомлення про вилучення чи модифіковану пропозицію треба підготувати, запечатати, позначити та відправити у відповідності до умов Параграфу 14.1. Конверт з інформацією про модифікацію чи вилучення пропозиції треба позначити “Модифікація пропозиції ” або “Вилучення пропозиції ”.

 

17.3  Ніяка пропозиція не може бути модифікована після закінчення терміну подання пропозицій.

 

17.4     У разі вилучення заявки подання нової заявки не вимагається.

Відкриття та оцінка конвертів

  1. Відкриття конвертів Організатором
18.1  Організатор відкриє всі конверти у присутності представників Учасників, які виявлять бажання відвідати процедуру відкриття, в час та день, які визначені у Листі-запрошенні. Представники Учасників, що будуть присутні, повинні зареєструватися, тим самим підтверджуючи свою присутність.18.2 На відкритті будуть проголошені назви та адреси Учасників, модифікації та вилучення заявок, буде перевірена наявність всіх документів, необхідність надання яких передбачена тендерною документацією, ціни кожної тендерної пропозиції.

18.3 У випадку неподання Учасником документів, що не впливають на сутність тендерної пропозиції, Організатор має право надати такому Учаснику строк для подання відповідних документів.

18.4  Організатор підготує протокол відкриття конвертів.

 

  1. Пояснення до заявок
19.1  Організатор може запросити Учасника розтлумачити або прокоментувати його тендерну пропозицію, в тому числі запросити додаткові інформацію та/або документи, з тим, щоб полегшити її розгляд, оцінку та зіставлення з іншими пропозиціями. Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до тендерних пропозицій щодо їх суті, включаючи зміни до їх кінцевої ціни, оголошеної під час розкриття тендерних пропозицій.
  1. Попередня перевірка
20.1  Організатор перевірить пропозиції для визначення їх повноти, можливих помилок при підрахунках, наявності документів, що вимагалися, наявності належних підписів та загального порядку пропозицій.20.2  Арифметичні помилки будуть виправлені наступним чином. Якщо є невідповідність між вартістю одиниці та загальною вартістю, отриманою в результаті множення вартості одиниці на кількість, вартість одиниці превалює, а загальна вартість повинна бути виправлена. Якщо є невідповідність між словами та цифрами, сума словами превалює. Якщо Учасник не приймає виправлення помилок, його заявку буде відхилено.

20.3  Організатор вивчає пропозиції з метою визначення, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям,   а також, що кожна пропозиція:

а) відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у тендерній документації;

б) відповідає технічним вимогам, що вимагаються до предмету закупівлі;

в) відповідає умовам тендерної документації;

г) надає всі пояснення та/або докази, які може вимагати Організатор;

д) підписана належним чином.

20.4  Пропозицією, що відповідає умовам тендерної документації, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами, умовами тендерної документації.

20.5  Якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, вона відхиляється Організатором і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування чи зміни або анулювання невідповідних відхилень або застережень.

  1. Оцінка та порівняння
21.1  Після розкриття тендерних пропозицій, перевірки їх на правильність оформлення та   відповідність кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції, що не були відхилені.21.2  Загальний строк здійснення оцінки тендерних пропозицій та визначення переможців становить не більше 10 (десяти) робочих днів після дня розкриття тендерних пропозицій, якщо інше не вказано в Листі запрошенні.
  1. Відхилення пропозиції, скасування тендеру
22.1  Організатор має право відхилити пропозицію в наступних випадках:22.1.1  Організатору стало відомо, що Учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо або опосередковано будь-якій посадовій особі організації PATH або іншій особі, залученій Організатором тендеру для участі у тендері (експерт, консультант і т. ін.), винагороду в будь-якій формі (пропозиція про прийом на роботу, цінна річ, послуга, тощо) з метою вплинути на прийняття рішення про визначення переможця тендеру;

22.1.2  Організатору стало відомо про участь Учасника у змові. При цьому змовою вважається домовленість між двома чи кількома Учасниками, спрямована на встановлення ціни пропозиції на штучних або неконкурентних рівнях;

22.1.3 Пропозицію подано Учасником, який є пов’язаною особою з іншими Учасниками;

22.1. Організатору стало відомо про участь Учасника в діяльності, яка може бути розцінена як незаконна або корупційна за законодавством України;

22.1.5  Стосовно Учасника розпочато процес про визнання його неплатоспроможним або відкрита ліквідаційна процедура;

22.1.6  Учасник тендеру не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у тендерній документації;

22.1.7  Пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, не дає змоги порівняти і оцінити її за затвердженими критеріями;

22.1.8  Учасник є фінансово неспроможним (має заборгованість зі сплати кредитів, податків і зборів (обов’язкових платежів));

22.1.9  Учасник не здійснює господарську діяльність відповідно до положень його статуту, інших реєстраційних документів;

22.2     Організатор має право скасувати тендер у разі:

22.2.1 Відсутності подальшої необхідності в закупівлі товарів (робіт, послуг);

22.2.2  Виявлення факту змови Учасників тендеру;

22.2.3  Відхилення всіх пропозицій, що надійшли;

22.2.4  Якщо ціна найбільш вигідної пропозиції перевищує суму, передбачену Організатором на фінансування закупівлі;

22.2.5  Здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили або не відповідає інтересам Організатора;

22.2.6  У випадку виявленого конфлікту інтересів;

22.2.7  У випадку неможливості порівняння заявок, що надійшли, за затвердженими критеріями оцінки;

22.3  Повідомлення про відхилення пропозиції або скасування тендеру направляється Організатором відповідним Учасникам та оприлюднюється в порядку, встановленому для оголошення про тендер.

23.Конфіденційність

 

23.1  Інформація щодо розгляду, оцінки тендерних пропозицій Учасникам не надається.
  1. 24. Інші умови тендеру
24.1  Учасники фактом своєї участі у тендері погоджуються з тим, що Замовник не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру.

Розділ 3. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)

ДОДАТОК 1

до Листа-запрошення

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ / ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

  1. Опис Послуги
  • Очікувана тривалість надання послуги — три роки від дати підписання Договору з можливістю продовження дії Договору. За результатами тендеру буде відібрано трьох постачальників.
  • Надання послуг з матеріально-технічного супроводу заходів за безготівковим розрахунком, що проводяться Організатором, включає наступні обов’язкові етапи:
  • підбір та підготовка місця проведення заходів відповідно до вказаного бюджету та потреб програмного відділу.
  • запрошення учасників (телефон/факс/e-mail) і обов’язковий попередній контакт з учасниками з метою підтвердження їх присутності.
  • щоденний супровід заходу менеджером агенції:
  1. перевірка умов проживання в готелі: кондиціювання, опалення, санітарно-гігієнічні умови;
  2. перевірка придатності конференц-зали до проведення заходу, розстановка стільців/столів та іншого обладнання;
  3. поселення учасників відповідно до запланованого графіку заїзду;
  4. щоденна реєстрація учасників;
  5. коригування харчування учасникам у відповідності змінам на заході;
  6. логістика та відшкодування вартості проїзду учасників;
  7. збір інформації про учасників та необхідних документів на вимогу Замовника;
  8. замовлення додаткових послуг для заходу.
  • транспортні послуги:
  1. організація трансферу для учасників заходу з вокзалу/аеропорту до місця проведення заходу (автобус, мікроавтобус, легкове авто);
  2. організація зустрічі міжнародних експертів в аеропорту з табличкою;
  3. транспортне забезпечення груп під час заходів;
  4. бронювання, викуп і оформлення залізничних, авіа та автобусних квитків.
  • матеріальне забезпечення:
  1. друк матеріалів (можливість друку та доставки у неробочі дні та вихідні);
  2. виготовлення презентаційних матеріалів;
  3. оперативна поліграфія;
  4. вироблення роздаткових матеріалів;
  5. постачання канцелярських товарів та витратних матеріалів (одноразові халати, бахіли, маски, респіратори, тощо, (за потреби));
  6. послуги фотографа;
  7. кейтерінг.
  • надання обладнання для заходів (за потреби):
  1. мультимедійні проектори;
  2. аудіовізуальне обладнання;
  3. комп’ютери/ноутбуки;
  4. принтери;
  5. фліп-чарти;
  6. проекційні дошки;
  7. обладнання для синхронного перекладу;
  8. надання послуг усного перекладу з/на англійську/українську мови
  9. технічна підтримка тощо.
  • замовлення інших додаткових послуг для заходу (за потреби)
  • Порядок надання послуг на території України:
  • Умови оплати послуг, наданих на території України:
  • для замовлення кожного окремого заходу PATH надає виконавцю заявку, яка складається у довільній формі та містить специфікацію послуг (зокрема, їх обсяг, асортимент, строки виконання).
  • виконавець у свою чергу протягом 2 (двох) робочих днів надає PАТН складений у відповідності до заявки деталізований попередній кошторис заходу. PАТН погоджує такий попередній кошторис заходу електронним листом. Фінальний кошторис заходу є Додатком до Договору та становить невід’ємну частину Договору;
  • у разі збільшення або зменшення фактичної вартості наданих послуг, надається фінальний кошторис витрат, який додається до Акту прийому – передачі наданих послуг;
  • замовник залишає за собою право вимагати від постачальника первинну документацію по кожному окремому заходу для перевірки розрахунку затрат;
  • акт прийому-передачі наданих послуг разом з фінальним кошторисом розглядається РАТН не більше 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання від виконавця його проекту. PATH надає виконавцю підписаний Акт прийому-передачі наданих послуг або мотивовану відмову від їх прийняття;
  • зобов’язання виконавця вважаються виконаними у разі підписання уповноваженими представниками Сторін Акту прийому-передачі наданих послуг.
  • оплата послуг з матеріально – технічного забезпечення комплексного обслуговування кожного конкретного заходу здійснюється PАТН на підставі кошторису заходу шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на поточний рахунок виконавцю у наступному порядку:
  • передплата від 50% від суми, зазначеної у попередньому кошторису заходу, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту затвердження кошторису PАТН.
  • доплата різниці, між сумами, зазначеними у фінальному та попередньому кошторисах заходу, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту прийому – передачі наданих послуг.

Зверніть увагу!

Відповідно до міжнародного договору України та США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 07.005.1992 року нерезидент ( в даному випадку РАТН), який провадить діяльність на території України, має право на звільнення від оподаткування, зокрема, від сплати ПДВ.

ДОДАТОК 2

до Листа-запрошення

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ

Загальні вимоги:

  • Юридична особа, платник єдиного податку, яка не є платником податку на додану вартість або фізична особа-підприємець, платник єдиного податку, яка не є платником податку на додану вартість, або юридична особа за законодавством України на загальній системі оподаткування (при умові використання порядку звільнення від ПДВ, який вказано в Додатку 1 до Листа-запрошення;
  • Наявність власних ресурсів, необхідних для забезпечення проведення заходів (управлінський та обслуговуючий персонал, транспортні та технічні засоби, тощо);
  • Наявність бази зовнішніх ресурсів для надання вищезазначених послуг (укладені угоди з готелями, базами відпочинку, конференц-залами, кейтерінговими та транспортними компаніями, тощо);
  • Орієнтованість на вимоги клієнта, наявність виділеного менеджера на весь період дії угоди.

Кваліфікаційні критерії та документи, які їх підтверджують:

Кваліфікаційні критерії* Підтверджуючі документи (завіренні печаткою організації та підписом уповноваженої особи)
1)   Юридична особа, платник єдиного податку, яка не є платником податку на додану вартість;

  • Фізична особа-підприємець, платник єдиного податку, яка не є платником податку на додану вартість;
  • Юридична особа за законодавством України на загальній системі оподаткування (при умові використання порядку звільнення від ПДВ, який вказано в Додатку 1 до Листа-запрошення

 

1) Копія витягу з Єдиного державного реєстру (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.2) Підтвердження сплати податків за поточний місяць або квартал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансова спроможність
  1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

2.Копія документу про статус платника податків;

  1. Копія документу, що підтверджує платоспроможність компанії
  • копія звітів про фінансовий стан за останні 2 роки (2014-2015), а саме баланс та звіт про фінансові результати, завірений органом, уповноваженим приймати відповідну звітність, або відомою аудиторською компанією з репутацією;
  • довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами
Досвід виконання подібних договорів: 

Мінімум три (3) роки досвіду роботи у сфері надання подібних послуг

 

Рекомендаційні листи, рецензії, відгуки тощо із зазначенням   дати надання послуг. 

 

 

Загальна інформація про компанію Заповнений Додаток 4 до Листа-запрошення
Можливість проводити оплату за надані послуг шляхом безготівкових розрахунків Вказати банківські реквізити
Будь-які інші документи, що, на думку учасника тендеру, можуть бути корисними у прийнятті рішення Рекомендаційні листи, рецензії, відгуки тощо

ДОДАТОК 3

до Листа-запрошення

КРИТЕРІЇЇ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ:

Подані учасниками тендеру тендерні пропозиції будуть в подальшому оцінені щодо їх відповідності наступним критеріям (перелічені, починаючи з найбільш значущого):

  • Відповідність тендерній документації;
  • Фінансові умови співпраці:
  • Розмір винагороди за надання послуг з комплексної логістики заходів згідно Додатку 7 до Листа-запрошення;
  • Відсоток знижок на проживання в готелях згідно Додатку 5 до Листа-запрошення;
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг з матеріально – технічного супроводу різноманітних заходів, досвід співпраці з неприбутковими установами (наявність підтверджуючих документів та відгуків клієнтів);
  • Обсяг та рівень власних та зовнішніх ресурсів.

ДОДАТОК 4

до Листа-запрошення

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОМПАНІЮ

Повна назва компанії   
Дата заснування  
Контактна інформація про компаніюАдреса

Телефон

Факс

Електронна адреса для листування

Веб-сторінка

 
Директор компанії  
Контактна особа (Визначений менеджер проекту),  з якою можна зв’язатися в надзвичайних ситуаціях у будь-який час  
Свідоцтво платника податку  
Банківські реквізити
Основні види діяльності
Ліцензії  
Кількість філій (представництв)  
Перелік співробітників з зазначенням посад кожного  
Співвідношення кількості менеджерів до загальної кількості постійних клієнтів  
Орієнтовна кількість заходів, що обслуговувались учасником тендеру за минулий фінансовий рік  
  1. Ключові постійні клієнти:
Назва компанії Кількість заходів на рік Контактна особа в компанії Телефон контактної особи
1
2
3
  1. Інша додаткова інформація

 

 

 

____________________________________________________

 

 

 

 

Дата: ________________ 2016 р.

 

 

[підпис уповноваженої особи]                    

 

 

 

Розділ 4. ФІНАНСОВА ПРОПОЗИЦІЯ

ДОДАТОК 5

до Листа-Запрошення

Відсоток знижок, які надаються на проживання у готелях, повинен бути незмінним (окрім зміни у сторону збільшення) на весь термін дії договору
Назва готелю, готельного комплексу, бази відпочинку, ін. Розмір знижки на стандартний одномісний номер, що надається на групи до 30 осіб (%) Вартість стандартного одномісного номеру/двомісного номеру (де проживає одна особа) в грн., з ПДВ
м. Київ
Готель «Алфавіто»
Готель «Русь»
Готель «Братислава»
Готель “Презитент-готель «Київський”
Готель “Турист”
Інші сигнальні міста
м. Миколаїв
м. Полтава
м. Львів    

 

 

 

Дата: ________________ 2016 р.

 

 

 

[підпис уповноваженої особи]      


ДОДАТОК 6

до Листа-Запрошення

Перелік основних видів послуг, що надаються учасником тендеру, із зазначенням їх фіксованої вартості на весь термін дії договору

Вид послуг/товарів Вартість грн., з ПДВ
1. Оренда обладнання та оргтехніки
Принтер з витратними матеріалами (оренда на 1 день)
Мультифункціональний пристрій з витратними матеріалами (оренда на 1 день)
Екран проекційний (оренда на 1 день)
Ноутбук (оренда на 1 день)
Фліпчарт (оренда на 1 день)
Мультимедійний проектор (оренда на 1 день)
Фотоапарат цифровий (з можливістю подальшого запису фото на електронні носії) (оренда на 1 день)
Апаратура звукопідсилення та мікрофони (радіо мікрофон, звукова система) (оренда на 1 день)
Всього:
2. Друк інформаційних матеріалів
Однобічний друк роздаткових матеріалів ч/б (1стор.)
Двобічний друк роздаткових матеріалів ч/б (1 стор)
Однобічний друк в кольорі, 1стор.
Двобічний друк в кольорі, 1стор.
Степлювання до 100 стор.
Біндерування до 100 стор.
Сертифікати без розробки дизайну (формат А4 повно кольоровий), 1 шт.
Запис інформації на електронний носій
Всього:
3 Транспортні послуги*
Вартість 1 години простою, м. Київ
Вартість за 1 км. трансферу, м. Київ
* Вартість послуги має включати в себе оренду транспорту, послуги водія, паливо.
Всього:

 

Дата: ________________ 2016 р.

 

 

[підпис уповноваженої особи]                    


ДОДАТОК 7

до Листа-запрошення

Розмір винагороди за надання послуг з комплексної логістики заходів

Найменування % або фіксована вартість, грн., з ПДВ
Розмір винагороди за надання послуг з комплексної логістики заходів ( за один захід)

 

 

Дата: ________________ 2016 р.

 

 

 

[підпис уповноваженої особи]                    

 

 

 

 

ДОДАТОК 8

до Листа-запрошення

 

Будь-ласка, заповніть та підпишіть цю форму на знак підтвердження вашої згоди із наведеними нижче умовами.

 

Кому: PATH

 

Пані та/або панове!

Після розгляду тендерної документації, що являється підтвердженням факту її отримання, ми, що підписалися нижче, пропонуємо надати послуги із забезпечення матеріально – технічного супроводу заходів за безготівковим розрахунком відповідно до зазначеної тендерної документації за цінами, що визначені у документі, що додається, та що є частиною цієї Пропозиції.

У разі прийняття нашої Пропозиції, ми зобов’язуємося поставити товари та надати послуги відповідно до умов поставки, визначених у проекті Договору (що є частиною Тендерної документації).

У разі прийняття нашої Пропозиції, ми зобов’язуємося надати гарантії виконання у формі, у розмірі та в межах часових рамок, визначених у Тендерній документації.

Ми гарантуємо, що ця Пропозиція залишиться в силі протягом Строку дії Пропозиції, зазначеного у Тендерному оголошенні, та гарантуємо, що ми будемо нести зобов’язання за нею і вона може бути прийнята у будь-який момент до завершення Строку дії Пропозиції.

До моменту підготовки та підписання кінцевого Договору, ця Пропозиція, разом із Вашим письмовим підтвердженням прийняття такої Пропозиції та повідомленням про перемогу в тендері, вважаються угодою, яка зобов’язує обидві сторони.

Ми розуміємо, що Ваша організація не зобов’язана приймати Пропозицію із найнижчою заявленою ціною або будь-яку іншу Пропозицію, яка може бути Вами отримана.

Ми засвідчуємо/підтверджуємо, що маємо належні права для укладання Договору.

 

Дата: ________________ 2016 р.

 

 

[підпис]                                                          [що виступає у якості]

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурсні торги на закупівлю ліків

Тендер: послуги з розробки веб-порталу для БО ММСП

Відбір на тренінгову програму для фасилітаторів/ок груп психологічного ресурсування

Тендер на закупівлю обладнання для харчоблоків навчальних закладів Хмельницької області

Тендерна пропозиція щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів

Тендер на проведення семінарів із працевлаштування та кар’єрних консультацій