Тендер на поліграфічні послуги в рамках реалізації благодійного проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender ntylth(1)
Тендер на поліграфічні послуги в рамках реалізації благодійного проєкту

Благодійна організація «Благодійний Фонд «Клуб Добродіїв» оголошує тендер на закупівлю поліграфічних послуг для забезпечення реалізації благодійного проєкту за підтримки «Плен Інтернешнл, Інк.» [Plan International, Inc.].

Предмет закупівлі – виготовлення інтерактивного щоденника “Щоденник впевненості”, у кількості 5000 (п’ять тисяч примірників) та супровідних матеріалів до нього (в описі нижче)

Опис щоденника:

Інтерактивний щоденник “Щоденник впевненості” – це щоденник для підлітків (12-17 років), який має на меті сприяти розвитку їх життєвих навичок, підвищенню стійкості до життєвих викликів, попередженню та протидії гендерно-зумовленому насильству. 

Щоденник включає 6 розділів про себе, світ, стосунки з оточуючими, можливі ризики, інструменти самодопомоги та допомоги оточуючим; 60 аркушів для системного заповнення, щоб перейти від теорії до практики; корисні ресурси та техніки; аркуші з індивідуальними завданнями, які допоможуть відчувати себе впевненіше; спеціальні сторінки для вираження себе та фіксації власних думок. 

У щоденнику підлітки також зможуть знайти корисну інформацію на різні теми, наприклад: де і яку послугу/допомогу отримати; як до них отримати доступ; який алгоритм дій у різних ситуаціях; як розмовляти з дорослими на незручні теми; як просити допомоги; і що є нормальним, а що ні? Щоденник буде містити сервісне мапування – контакти онлайн та офлайн ініціатив та організацій, до яких дівчата та юнаки підліткового віку зможуть звернутися за допомогою за потреби.

 Технічні характеристики:

  1. Загальний опис щоденника

    Щоденник на пружині, обсягом 60 аркушів. Крім основного блоку, містить 6 цупких ламінованих шмуцтитулів, 1 аркуш-буклет із двома фальцями, 1 кишеньку-конверт в кінці. Всередині кишеньки-конверта — 5 анкет для близьких та 1 стікерсет. Пакування для щоденника — це тканинний мішечок, що стягується на кольорові шнурки, з повноколірним друком або з друком в один колір. До пакування додається листівка.

  2. Тираж Щоденника – 5000 шт

  1. Комплектація набору (5000 одиниць)

  • Щоденник

  • Листівка

  • Стікерсет 

  • Анкета для близьких

  • Торбинка з тканини

  1. Технічні характеристики кожного предмету з набору:

Щоденник

Формат: 165х200мм

Кріплення: пружина білого кольору, діаметр – 2 см

Обкладинка: Палітурний картон 1 мм, обтягнутий папером, 4+0, матова ламінація 1+0
Форзац 1: Офсетний папір, 4+0 (в колір обкладинки). 

Підложка: Палітурний картон 1 мм, обтягнутий папером, 4+0, матова ламінація 1+0

Форзац 2: Офсетний папір, 4+0 (в колір підложки)

Кишенька-конверт: 

Формат: 135х180мм
Приклеєна до підложки
Офсетний папір 150 г/м2, 4+4 (в колір форзацу)

Блок:

Обсяг: 120 сторінок (60 аркушів)
З яких:
12 сторінок (6 аркушів, шмуцтитули) — папір 300 г/м2, 4+4, глянцева ламінація 1+1
106 сторінок (53 аркуші) — офсетний папір 150 г/м2, 4+4

1 аркуш — аркуш-буклет з двома фальцями, формат у розгорнутому вигляді – 495х200мм, офсетний папір 150 г/м2, 4+4

Анкета для близьких (вкладається у кишеньку-конверт):
5 шт на один щоденник (загалом 25 000 штук)
Формат: 125х170 мм
Офсетний папір 150 г/м2, 4+0 

Стікерсет (вкладається у кишеньку-конверт):
Формат: 125х170 мм
Плівка Oracal, 4+0, глянцева ламінація 1+0

Листівка
Формат: 74х105 мм (А7)
Офсетний папір 300-350 г/м2 (такий, як шмуцтитули)
4+4, глянцева ламінація 1+0
Опціонально: скруглення кутів 10 мм

Мішечок
Тканина: саржа / оксфорд / габардин
Розмір: 210х240мм
Затягується на кольорові шнурки

Друк повноколірний / в один колір

  1.  Додатково – можливість зробити кольоропроби та тестовий примірник щоденника та набору до нього

  1. Умови оплати:  80% передплата і 20% після поставки 

  1. Терміни виготовлення: 

Є можливість отримувати весь тираж частинами:

на 14.07.2023 р. готовність 1500 шт

на 28.07.2023 р. готовність 1000 шт

на 11.08.2023 р. готовність  1000 шт

на 25.08.2023 р. готовність 1500 шт

Разом на 25.08.2023 р. – виготовлено 5000 шт. наборів

  1. Доставка: за рахунок постачальника

Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються та не відшкодовуються Замовником будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.

Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника на адресу, вказану Замовником, у м. Київ.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Постачальник. Кожна партія товару має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).

Благодійна організація «Благодійний Фонд «Клуб Добродіїв» запрошує зацікавлені сторони надати цінові пропозиції. 

За результатами тендеру буде відібрано компанію, яка отримає право на укладення договору на постачання вказаних матеріалів.

Вимоги до виконавців

  1. Підтверджений досвід діяльності, що відповідає запиту даного тендеру.
  2. Державна реєстрація відповідно до чинного законодавства України.
  3. Не менше 1 рік діяльності за даним профілем.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ

  1. Відомості про підприємство в довільній формі.
  2. Тендерна пропозиція.
  3. Копія виписки (свідоцтва) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  4. Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ), або Витяг з реєстру платників Єдиного податку.
  5. Довідка про відкриття рахунку з обслуговуючого банку.
  6. Надання інформації про досвід проведення подібної діяльності із забезпечення вказаних типів матеріалів (у довільній формі).
  7. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції.
  8. Гарантійний лист про поставку товару.

 Чекаємо на пакет документів на електронну адресу [email protected] до 29 червня 2023 року (включно) з темою листа «Тендер. Щоденник».

 У разі виникнення додаткових запитань звертайтесь до Кравцова Григорія [email protected] 

При надсиланні документів Ви даєте згоду на обробку та збереження ваших персональних даних Благодійною організацією «Благодійний Фонд «Клуб Добродіїв»


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів