Тендер на поліграфічну продукцію
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація Херсонський обласний центр «Успішна жінка», запрошує до участі в тендері на поліграфічну продукцію.
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку друкованої продукції у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).
Поставка друкованої продукції здійснюється за рахунок Постачальника.
Поставка друкованою продукції відбувається однією партією.
Поставка друкованої продукції відбувається у строк 15 робочих днів з дати підписання договору.
Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання друкованої продукції та кількість , як в бік збільшення, так і в бік зменшення.
Кінцевий термін подання пропозиції До 20.01.2024 включно до 18:00.
Дата та час розкриття тендерної пропозиції 21.01.2024
Супроводжувальні документи поставки
- договір;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));
- копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);
- оригінал рахунку;
- оригінал видаткової накладної.
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:
На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку:
- оплата за фактом отримання товару (бажано);
- перші 50% від загальної суми Лоту сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару в повному обсязі протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних (можливо).
Порядок подання пропозиції:
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника. [email protected];
- копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД));
- копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку);
- довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
- для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін;
ДОДАТКОВА інформація та форма заявки на участь в тендері знаходяться в Додаток 1