Тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обмінного візиту в с. Уланів Вінницької області
ЗАВЕРШЕНО
Технічне завдання
Назва послуги: послуга з закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обміну в с. Уланів Вінницької області в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН.
Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.
Завдання:
ЛОТ 1: Закупити будівельні матеріали згідно Додатку 1 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: с. Уланів, Вінницької області вул. Соборна, 34.
ЛОТ 2: Закупити вікна та двері згідно Додатку 2 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: с. Уланів, Вінницької області вул. Соборна, 34.
Учасники тендеру можуть приймати участь у конкурсі по двох лотах одночасно
Вимоги до учасників тендеру:
- Товар постачається однією партією.
- Товар повинен відповідати якісним характеристикам.
- Поставка Товару здійснюється за адресою Покупця, а саме: с. Уланів, вул. Соборна, 34.
- Транспортні послуги з поставки Товару та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки Товару на адресу поставки, входять у ціну Товару.
- Завантаження Товару здійснюються Постачальником та входять в ціну Товару.
- Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження Товару, а також усі витрати по відношенню до Товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання Покупцем відповідної видаткової накладної.
- Упаковка (тара), у якій відвантажується Товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність Товару під час транспортування та збереження.
- Вартість тари та упаковки входить в ціну Товару.
- Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.
- Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.
Обов’язкова додаткова інформація, яка має бути наведена в пропозиції:
а) Повна юридична назва особи, яка буде виставляти рахунок
б) Код ЄДРПОУ
в) ПІБ керівника
г) Юридична адреса компанії та телефон
Перелік документів для участі у тендері:
- Комерційна пропозиція
- Реєстраційні документи
2.1. Для юридичних осіб:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;
- копія Статуту
2.2. Для фізичних осіб-підприємців:
- копія виписки про реєстрацію у державного реєстратора із зазначенням видів діяльності;
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку);
- копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);
- копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).
- Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі
Подача пропозицій:
Надання тендерних пропозицій – до 10 липня 2023 р. на електронну адресу [email protected] з темою листів «Закупівля будівельних матеріалів.
Лот №1 Додаток-1-до-технічного-завдання-на-будматеріали
Лот №2 Додаток-2-до-технічного-завдання-будматеріалів (1)