Тендер на послуги юридичного супроводу з питань мобілізації та військового обліку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender tender_ntylth(1)
Тендер на послуги юридичного супроводу з питань мобілізації та військового обліку

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг юридичного супроводу з питань мобілізації та військового обліку в межах своєї діяльності.

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг юридичного супроводу з питань мобілізації та військового обліку на постійній основі впродовж року щонайменше.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги щодо юридичного супроводу з питань мобілізації та військового обліку при протиправних діях ТЦК та СП, оновленні військово-облікових документів співробітників та веденні військового обліку.  

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, портфоліо/документ, що підтверджує досвід у сфері надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 12 червня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_юридичний супровід». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ліни Покотило за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запрошення взяти участь у тендері з організації заходів

Тендер на укладання договору надання послуг оренди офісного приміщення

Тендер на послуги з організації та проведення національного форуму для налагодження діалогу між бізнесом, закладами освіти, центральними та місцевими органами влади

Тендер на укладання договору надання послуг добровільного страхування автотранспортних засобів КАСКО

Тендер на закупівлю послуг проведення комплексних заходів з психологічної підтримки (ретритів)

Тендер на закупівлю послуг з організації та проведення тімбілдінгу для команди проєкту