Тендер на послуги з пошуку та підбору персоналу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тренінг, воркшоп, майстер клас, навчання, освіта
Тендер на послуги з пошуку та підбору персоналу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на послуги з пошуку та підбору персоналу в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з пошуку та підбору персоналу протягом березня 2024 року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з пошуку та підбору персоналу, а саме експерта/-ки з технологічних рішень та інновацій в межах Програми USAID «РАДА: наступне покоління». 

КЛЮЧОВІ ВИМОГИ:

  • релевантний потребам проєкту досвід надання послуг, зокрема щодо підбору експертів у вказаній сфері;
  • широка база кандидатів відповідно до запиту замовника;
  • здатність виконати завдання в стислі терміни.

Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, документ, що підтверджує досвід у сфері надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою (за наявності);
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 26 лютого 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_пошук та підбір персоналу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Віти Комар за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер – закупівля ноутбуки (проект УОП/UHF)

Тендер на закупівлю поставки технічного обладнання

Закупівля усного синхронного та послідовного перекладу

Безоплатне навчання IT та креативним спеціальностям для 90 жінок з сільських місцевостей

Експерт/ка із сільського господарства та кліматичних технологій

Конкурс на місцеву закупівлю товарів гуманітарної допомоги сім’ям – непродовольчі товари (засоби гігієни та побутова хімія)