Тендер на послуги з постачання та впровадження ERP-системи

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender_tender_ntylth(3)
Тендер на послуги з постачання та впровадження ERP-системи

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з постачання та впровадження системи планування ресурсів (enterprise resource planning system, ERP) в межах діяльності Організації. 

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з постачання та впровадження ERP-системи впродовж 2025 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постачання та впровадження ERP-системи для оптимізації обліку, бюджетування, HR-систем, закупівель, управління проєктами тощо відповідно до технічних вимог. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; детальна комерційна пропозиція; документ, що підтверджує попередній успішний досвід впровадження ERP-систем;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 6 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_ERP-система». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг (досвід успішного впровадження ERP-систем не менше 5 років).
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
  • Технічна підтримка після впровадження.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Василя Павлова за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з проведення аналітичного дослідження

Тендер на закупівлю послуг дизайну навчальних та аналітичних продуктів

Тендер на закупівлю логістичних послуг з проведення публічних заходів

Запит цінової пропозиції: логістична підтримка серії заходів "Міжсекторальна зустріч з розробки операційних планів з імунізації на 2026-2028 рр" в рамках проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

ЗЦП (запит на надання цінових пропозицій) котел на трісці

Запит пропозиції щодо постачання Завантажувача вагонів з приймальним бункером