Тендер на послуги з постачання техніки та обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на послуги з постачання техніки та обладнання

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на послуги з постачання техніки та обладнання в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID)».

МЕТА: вибір підрядника для надання послуг з постачання техніки та обладнання на період травня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги щодо постачання техніки та обладнання. Детальний перелік тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 7 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_постачання техніки».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері постачання товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івана Дегтярьова за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з оренди автомобільного транспорту з водіями

Відкритий тендер із закупівлі Товарів для Інклюзійно-ресурсних центрів 2 лоти

Запит цінових пропозицій з надання послуг із друку поштівок

Тендер на закупівлю меблів для облаштування «Зелених кімнат» в Чернігівській області

Тендер: пошук підрядників для проєктування та встановлення сонячної електростанції в Арцизі

Тендер: шукаємо підрядника для розробки проєктно-кошторисної документації на будівництво СЕС на водоканалі у Волочиську