Тендер на послуги з розробки та управління вебсторінкою для цифрового сторітелінгу
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на розробку та управління вебсторінкою для цифрового сторітелінгу в межах проєкту «Трансформаційне відновлення для безпеки людини в Україні», що фінансується Програмою розвитку ООН.
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з розробки та управління вебсторінкою для цифрового сторітелінгу, що висвітлюватиме історії успіху бенефіціарів державних та ПРООН-підтримуваних ініціатив, для підвищення обізнаності про можливості підтримки трансформаційного економічного відновлення протягом грудня 2024 — лютого 2025 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з розробки, запуску веб-сторінки та управління контентом на веб-сторінці для цифрового сторітелінгу. Детальні параметри тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; детальна комерційна пропозиція відповідно до ТЗ; реєстраційні документи; портфоліо/CV/документ, що підтверджує досвід надання послуг; ;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 24 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з розробки та управління вебсторінкою».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність забезпечувати надання послуг у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг. Досвід у веб-розробці та контент-менеджменті (мінімум 3 роки); портфоліо з щонайменше 3 подібними проєктами; досвід роботи з платформами Diia.Business або подібними; досвід роботи з міжнародними організаціями буде перевагою.
- Якість надання послуг. Знання принципів SEO та веб-аналітики; вільне володіння українською та англійською мовами.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Мілени Комар за електронною адресою: [email protected].
Звертаємо вашу увагу, що 13.12 були внесені зміни в технічне завдання та шаблон заявки на участь. Будь ласка, врахуйте це при подачі заявок.