Тендер на послуги з розробки та впровадження комунікаційної стратегії

Тендер на послуги з розробки та впровадження комунікаційної стратегії в межах проєкту “Розвиток потенціалу БО БФ Громадська ініціатива — Хто, як не ми!” за підтримки ERIM та фінансування ЄС у рамках проєкту “Демократія у Східному партнерстві – DEAP”
Термін надання послуг: травень 2025 року – березень 2026 року
Формат надання послуг: можливий офлайн для кандидатів, які фактично мешкають у м. Харків та Харківської області, онлайн для кандидатів, які проживають в інших областях України;
Валюта розрахунків: Оплату послуг буде здійснено в національній валюті України у безготівковій формі
Термін подання комерційної пропозиції: до 21.04.2025 р. до 23:59 включно на ел.адресу [email protected] з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ».
Мета:
– розробка стратегії бренду та комунікацій згідно цінностей, місії та цілей Фонду;
- визначення цілей комунікації, цільових аудиторій та основних меседжів;
- інтеграція комунікаційної стратегії із загальною стратегією розвитку та фандрейзинговою діяльністю;
- розробка контент-стратегії, кризових комунікацій, оцінки ефективності комунікацій;
- формування практичного комунікаційного плану з чіткими завданнями, показниками ефективності та бюджетом.
- стратегія впроваджена в діяльність Фонду та досягнуті KPI за відповідний проміжок часу
Основні завдання
- Брифування команди: аналіз поточного стану комунікаційної діяльності організації, формування запиту та очікувань від комунікаційної стратегії, визначення проблем та викликів.
- Проведення фасилітованої сесії для розробки стратегії з активним залученням команди.
- Визначення цілей та завдань комунікаційної стратегії, виходячи з цінностей організації.
- Робота з цільовими аудиторіями та напрацювання ключових повідомлень, визначення тону комунікації.
- Аналіз та вибір каналів комунікації, визначення ключових ризиків і табу.
- Напрацювання рекомендацій щодо ефективного використання соціальних мереж та медіа, розгляд ролі перших облич організації у комунікаціях.
- Формування комунікаційного плану з чіткими завданнями та показниками ефективності, визначення бюджету на його реалізацію.
- Проведення менторських сесій (16 сесій (60 хвилин)) для супроводу реалізації комунікаційної стратегії.
Очікуваний результат: розроблена комунікаційна стратегія, що забезпечить:
- ефективне просування діяльності організації;
- покращення взаємодії з партнерами та донорами;
- зміцнення впізнаваності та довіри до організації;
- посилення залучення ресурсів для подальшої діяльності.
Етапи реалізації
- Розробка стратегії брендингу та кризових комунікацій, включаючи KPI;
- Проведення фасилітованої сесії щодо впровадження стратегії брендингу та кризових комунікацій;
- Доопрацювання стратегії;
- Супровід команди щодо впровадження стратегії;
- Фіналізація, звітування.
Вимоги:
До участі у тендері запрошуються фасилітатори, комунікаційні експерти та консалтингові агенції з досвідом у розробці комунікаційних стратегій та налагодженні співпраці з партнерами для благодійних організацій.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
- Досвід у проведенні фасилітованих сесій та розробці комунікаційних стратегій;
- Знання сучасних інструментів SMM, PR та комунікаційних кампаній;
- Вміння працювати з командами різного рівня;
- Наявність портфоліо успішних проєктів.
Постачальник має бути суб‘єктом підприємницької діяльності (ФОП 3-ї групи) який належним чином зареєстрованим за Законодавством України на підконтрольній Україні території не менше 12 місяців; має досвід роботи у відповідній сфері, має КВЕД, які відповідають Запиту; має можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою (за наявності) та підписом.
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
- Комерційну пропозицію з вказанням вартості послуг;
- Мотиваційний лист;
- Орієнтовна програма заходів;
4. Умови оплати;
5. Терміни дії пропозиції;
6. Пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою (за наявності);
7. Реєстраційні документи:
● копія паспорта громадянина України – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено зареєстроване місце проживання або копія ID- паспорта з витягом із Єдиного державного демографічного реєстру (для фізичних осіб, ФОПів та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● копія довідки РНОКПП (для фізичних осіб та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність);
● виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
● копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку);
● довідка про банківські реквізити;
● лист про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 ЗУ № 922, зокрема вчинення кримінальних правопорушень, скоєних з корисливих мотивів, вчинення антиконкурентних дій, корупційних правопорушень, вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми, відсутність заборгованості у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
● документи щодо фінансової звітності для оцінки фінансової спроможності Кандидата:
• Податкову декларацію за 2023 р. та 2024 р. (для ФОПів);
• Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру.
● гарантійний лист про те, що Кандидат не надає послуги і не має партнерських відносин на території російської федерації та/або республіки білорусь;
Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду, рекомендаційних листів:
1) Учасник має надати не менше двох рекомендаційних листів від своїх Клієнтів, яким була надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати тендеру;
2) Рекомендаційний лист має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк співпраці, обсяг наданих послуг, загальне враження чи оцінка отримувачем співпраці;
3) До розгляду допускаються лише рекомендаційні листи видані на Кандидата з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її послуг може рахуватися досвідом Кандидата не будуть прийняті до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам тендеру;
4) Резюме, в якому обов’язково надати інформацію щодо виконання аналогічних послуг;
При рівних умовах перевагу буде надано постачальнику який запропонує наступне:
- Післяплата за кожну надану послугу
2. Запропонує найкраще співвідношення ціни та якості надання послуг; Надаючи комерційну пропозицію Постачальник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які Кандидат надає про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані документи, то така пропозиція може бути не розглянута.
Благодійна організація «Благодійний фонд «Громадська ініціатива – Хто, як не ми!» зберігає за собою право на те, щоб:
- запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);
- прийняти або відхилити будь-яку Комерційну пропозицію повністю або частково;
- вступити у переговори з обраним Кандидатом.
У випадку, якщо постачальник надає свою пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».
БО БФ “Громадська ініціатива – Хто, як не ми!” докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380959437225 «гаряча лінія».
Хто отримуватиме послугу
Команда організації
Контактна особа організації
Ганна Сирцева
+380 50 247 48 33
Кількість учасників
10 -12