Тендер на постачання фототехніки
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на постачання фототехніки в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
МЕТА: вибір постачальників фототехніки для забезпечення проєктної діяльності Програми до кінця серпня 2023 року.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники здійснять поставку фототехніки в м. Київ відповідно до специфікації.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів (шаблони за посиланнями), а саме: заповнена заявка, специфікація згідно опису послуг, реєстраційні документи;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 27 липня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_фототехніка».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем трьохстороннього договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
- Готовність зафіксувати цінову пропозицію терміном до 14 днів від дати завершення тендеру.
Учасники можуть надати цінову пропозицію як на весь перелік товару, так і на окремі позиції. При цьому перевага надаватиметься заявникам, які зможуть забезпечити поставку всього комплекту товарів одразу.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ліни Покотило за електронною адресою: [email protected].