Тендер на постачання індивідуальних медичних аптечок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender-1-10-300x225
Тендер на постачання індивідуальних медичних аптечок

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з постачання індивідуальних медичних аптечок в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). 

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з постачання індивідуальних медичних аптечок для проведення тренінгів з домедичної допомоги протягом липня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постачання 150 індивідуальних медичних аптечок для використання під час навчальних заходів з домедичної допомоги. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявкаспецифікація згідно опису послуг, реєстраційні документи, документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 23 липня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_медичні аптечки».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Василя Павлова за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер із закупівлі металопластикових вікон

Конкурс на закупівлю шафи металевої

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Набір на безкоштовний навчально-практичний курс з написання грантових заявок та бізнес-планів

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти.

Конкурс на закупівлю послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії