Тендер на постачання канцтоварів та товарів для творчості

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


фото на сайти 245
Тендер на постачання канцтоварів та товарів для творчості

Запрошення до участі у процесі закупівлі: № rfq 2023-245  на укладання договорів постачання канцтоварів та товарів для творчості з метою оранізації проведення інформаційно-просвітницьких заходів в м.Суми, присвячених щорічній міжнародній акції «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насилля», в межах проєкту УВКБ ООН «Підтримка та захист вразливих верств населення у переміщених та постраждалих від конфлікту громадах» (символ проєкту ukr01/2023/0000000306)  Дата та час закриття: 23 листопада 2023 року – 12:00 год. 

ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЕТИЧНУ ПОВЕДІНКУ

Ні за яких обставин постачальник не повинен платити ГО «Проліска» або співробітнику ГО «Проліска» за подання пропозиції або за укладання Договору. До переліку належать будь-які подарунки, послуги, гостинність, тощо для співробітників. Зверніть увагу, що ГО «Проліска» радить своїм постачальникам не пропонувати співробітникам ГО «Проліска» жодних подарунків, послуг, гостинності тощо. Пам’ятайте, що в разі здійснення виплати або надання подарунків або послуг, буде негайне припинення дії Договору з постачальником, і постачальник буде дискваліфікований з усіх майбутніх процедур закупівель ГО «Проліска». Радимо ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників ГО «Проліска», зокрема його статтями 18-21 про етичну поведінку.

ВАЖЛИВО: Фактом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує, що ознайомився та погоджується з Кодексом поведінки постачальників Громадської організації «Проліска» 

ПЕРЕДМОВА ПРО ГО «ПРОЛІСКА» 

ГО «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждали від збройного конфлікту в Україні.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

  1. ПОТРЕБИ
  2. ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо постачання канцтоварів та товарів для творчості для організації і проведення інформаційно-просвітницьких заходів в м.Суми:
  3. Лот № 1. Товари для творчості;
  4. Лот №2. Канцтовари. 

ГО «Проліска» повідомляє, що Ви можете подати свою тендерну пропозицію на всю закупівлю № RFQ 2023-245 або за окремим Лотом.          

ГО «Проліска» проведе оцінку для кожного Лота окремо. Будь ласка, зверніть увагу, що часткова пропозиція для будь-якого лота не буде прийнята.

 

ВАЖЛИВО:

Детальна інформація про кількість та технічні характеристики товарів наведені в Додатку А до цього документа.

 

Зазначте, будь ласка, в своїй пропозиції (Додаток А) наступну інформацію  щодо товарів за принципом «все включено»:

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
  • Умови оплати: безготівкова форма;
  • Загальна вартість товару;
  • Доставку товарів за адресою, визначеною замовником, постачальник здійснює за власні кошти;
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни протягом проведення тендеру та до моменту поставки. 

Граничний строк доставки товарів: до 5 календарних днів з дати укладання договору постачання товарів.

 

ВАЖЛИВО:

Фактом подачі тендерної пропозиції учасник закупівлі підтверджує, що виробники запропонованих ним товарів не включені до переліку міжнародних спонсорів війни відповідно до НАЗК України.

 

 

Оплата за постачання товару буде здійснюватися згідно із загальними умовами договорів ГО «Проліска» у національній валюті України – гривня. Платежі будуть ініціюватися тільки після підтвердження зі сторони ГО «Проліска» успішного постачання товарів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт за адресою, визначеною замовником, згідно з умовами Договору.

Учасникам тендеру слід подавати запити на роз’яснення щодо цього тендеру електронною поштою на адресу tamarakononenko.proliska@gmail.com. Кінцевий термін отримання запитань – 18:00 год. за східноєвропейським часом 22.11.2023 р. Прохання до учасників тендеру структурувати свої питання лаконічно. 

ЗАПИТАННЯ ТЕЛЕФОНОМ ДО ПЕРСОНАЛУ ГО «ПРОЛІСКА»  СТОСОВНО ТЕНДЕРУ ЗАБОРОНЕНО. 

  1. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ. 

Ваша пропозиція (Додаток А, комерційна пропозиція або рахунок на оплату) повинна бути подана не пізніше 12:00 год. 23.11.2023 р. електронною поштою у форматі PDF завірені підписом та печаткою (за наявності) та у форматі Excel на адресу [email protected].

 Звертаємо Вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними до перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.

 Зазначте, будь ласка, в темі листа:  RFQ/2023-245 та назву Вашої компанії. 

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

89421, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера та його номер, що зазначено нижче: 

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ, RFQ 2023-242

ГО «Проліска»

89421, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

 

Учасники тендерного відбору повинні гарантувати збереження ціни та пропозиція повинна бути чинною щонайменше 30 днів з дня підписання договору. Після закриття тендеру учасники, які подали пропозиції, не мають права змінювати умови та ціни в пропозиції. З цієї причини радимо Вам ретельно підійти до підготовки пропозиції.

 Реєстраційна форма постачальника: Вам слід заповнити, підписати та надіслати разом з пропозицією Додаток В «Реєстраційна форма постачальника».

 Кодекс поведінки постачальника ГО «Проліска»: Фактом подання своєї пропозиції, Ви підтверджуєте, що ознайомлені та погоджуєтесь з Кодексом поведінки постачальників (Додаток С).

 Гарантійний лист: підписанням цього листа Ви погоджуєте відтермінуванням оплати строком до 25 робочих днів з дня підписання видаткової накладної.

 Вся необхідна інформація за посиланнями нижче:

Запрошення   http://surl.li/nizcx

Додаток А      http://surl.li/nizdg

Додаток В       http://surl.li/nizdq

Додаток С       http://surl.li/mzvni

Гарантійний лист     http://surl.li/mzvnn

 

Чекаємо на Ваші пропозиції!

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника вогнегасників та пожежних щитів у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника стелажів та шаф у заклади освіти

Конкурс на закупівлю тренерських послуг для проведення тренінгу “Ефективна координація гуманітарного реагування та участь громад в умовах війни”

Конкурс на закупівлю тренерських послуг з проведення навчання з домедичної допомоги

Тендерне оголошення на закупівлю логістичних та організаційних послуг

Тендер на надання послуг з моніторингу засобів масової інформації