Увага! Продовжено термін прийому пропозицій за Лотом № 5, Лотом №7 та Лотом №8 закупівлі ITB 2023-180 до 29 вересня 2023 року 15:00 год. Тендер на постачання комп’ютерної та побутової техніки, меблів, канцтоварів та супутніх товарів, кондиціонерів, гігієнічних та миючих засобів, медикаментів та медичного обладнання та обладнання для ігрової та ресурсної кімнати

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ФОТО-НА-САЙТ
Увага! Продовжено термін прийому пропозицій за Лотом № 5, Лотом №7 та Лотом №8 закупівлі ITB 2023-180 до 29 вересня 2023 року 15:00 год. Тендер на постачання комп’ютерної та побутової техніки, меблів, канцтоварів та супутніх товарів, кондиціонерів, гігієнічних та миючих засобів, медикаментів та медичного обладнання та обладнання для ігрової та ресурсної кімнати

 ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ: № ITB 2023-180

НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТА ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ, МЕБЛІВ, КАНЦТОВАРІВ ТА СУПУТНІХ ТОВАРІВ, КОНДИЦІОНЕРІВ, ЗАСОБІВ ГІГІЄНИ ТА МИЮЧИХ ЗАСОБІВ, МЕДИКАМЕНТІВ ТА МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ, ТОВАРІВ ГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ІГРОВОЇ ТА РЕСУРСНОЇ КІМНАТИ ДЛЯ ДИТЯЧИХ ПРОСТОРІВ У  ПОЛТАВСЬКІЙ, ЗАПОРІЗЬКИЙ, СУМСЬКІЙ, ХАРКІВСЬКІЙ ТА ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ,  В МЕЖАХ ПРОЄКТУ УВКБ ООН «ПІДТРИМКА ТА ЗАХИСТ ВРАЗЛИВИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ У ПЕРЕМІЩЕНИХ ТА ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД КОНФЛІКТУ ГРОМАДАХ»

(СИМВОЛ ПРОЄКТУ UKR01/2023/0000000306)

ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 21 ВЕРЕСНЯ 2023 РОКУ – 15:00 год.

 

ПЕРЕДМОВА ПРО ГО «ПРОЛІСКА»

Громадська організація «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждало від збройного конфлікту в Україні.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

ПОТРЕБИ

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо постачання товарів для забезпечення потреб дитячих просторів у Полтавській, Запорізькій, Сумській, Харківській та Дніпропетровській областях в межах проекту УВКБ ООН «Підтримка та захист вразливих верств населення у переміщених та постраждалих від конфлікту громадах».  (символ проекту UKR01/2023/0000000306).

Лот № 1. Комп’ютерна техніка, програмне забезпечення та супутнє обладнання;

Лот № 2. Меблі;

Лот № 3. Канцелярські товари та супутні товари;

Лот № 4. Побутова техніка;

Лот № 5. Кондиціонери;

Лот № 6. Засоби гігієни та миючі засоби;

Лот № 7. Медикаменти та медичне обладнання;

Лот № 8. Товари господарського призначення;

Лот № 9. Обладнання для ігрової та ресурсної кімнат.

ВАЖЛИВО:

Детальні технічні характеристики товару описані в Додатку А до цього документа.

 

МЕТА ТЕНДЕРУ

Вибір постачальників комп’ютерної та офісної техніки для потреб ГО «Проліска» в межах проєкту УВКБ ООН (символ проєкту UKR01/2023/0000000306).

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;

  • Учасник тендеру включає в загальну вартість товару усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також послугу доставки на адреси Замовника.

  • Умови оплати: безготівкова форма;

  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни протягом усього терміну договору до 31.12.2023 року. У разі зміни ціни товару (офісної техніки), учасник зобов’язаний повідомити ГО «Проліска» протягом 2 робочих днів, з дня настання такої події. Зміна ціни є підставою для розірвання Договору;

  • Орієнтовний строк доставки товару – до 30 календарних днів;

  • Необхідна кількість затребуваних товарів для укладання Договору та  Опис мінімальних технічних вимог затребуваного товару зазначений в Додатку А.

ВАЖЛИВО:

Наполегливо рекомендовано уважно ознайомитися з цим документом «Запрошення до  участі у процесі закупівлі» та додатками до нього. Недотримання процедур, зазначених у цьому документі, може призвести до дискваліфікації учасників тендеру з процесу оцінки тендерних пропозицій.

 

Зауважуємо: цей документ не є пропозицією на укладання Договору з Вашою  компанією.

 

ПОДАННЯ ТЕНДЕНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані електронною поштою лише на наступну електронну адресу: [email protected].

Всі додатки до тендерної пропозиції (Додаток А, Додаток В, Додаток С) повинні бути у PDF форматі, підписані та завірені печаткою (за її використання). Копії документів у форматі PDF можуть, як доповнення, бути подані у Excel форматі (додатки A та B).

Технічна та Фінансова пропозиції повинні бути чітко розділені – надіслані окремими листами і жодна фінансова інформація (включаючи ціну та вартість товару) не повинна бути зазначена в Технічній пропозиції. Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації.

Кінцевий термін подання Тендерної пропозиції: 21 вересня 2023 року, 15:00 год. або  раніше.

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

вул. Ужгородська, 43, с. Сторожниця, Ужгородський район.

На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера, його номер та адресат, що зазначено нижче:

 

ОСОБІ ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ ITB 2023-180

ГО «Проліска»

вул. Ужгородська, 43, с. Сторожниця, Ужгородський район

 

ДОКУМЕНТИ ДО ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ

Наступні додатки, які є невід’ємною частиною Запрошення до участі у процесі закупівлі ви знайдете за посиланнями нижче:

Запрошення http://surl.li/kzvwo

Додаток А: Форма технічної пропозиції http://surl.li/kzvxj
Додаток В: Форма фінансової пропозиції http://surl.li/kzwbg
Додаток С: Реєстраційна форма постачальника http://surl.li/kzwcb
Кодекс поведінки постачальників http://surl.li/kzwcu 

Чекаємо на ваші пропозиції!
Дякуємо за увагу!


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг фінансового менеджера/ки

Закупівля послуг бухгалтера/ки

Закупівля послуг фінансового асистента/ки

Закупівля послуг менеджера/ки із закупівель

Закупівля послуг спеціаліста/ки із закупівлі

Закупівля послуг юрисконсульта_ки